معنی کارت شش جام فال تاروت

معنی کارت شش جام فال تاروت

معنی کارت شش جام فال تاروت به طور کلی نشان دهنده گشاده رویی و معصومیت، تمایل به یادگیری و خوش بینی به این است که با پیشروی در درک، همه چیز بهتر خواهد شد. عنوان سنتی، گذشته، ماهیت اصلی ما را به یاد می آورد، زمانی که ما جوان و مشتاق بودیم، زمانی که هر چیزی ممکن بود و آینده کتابی باز بود. باید به یاد داشته باشیم که همین تازگی، آن امکانات جدید، همیشه در دسترس ما هستند، حتی اکنون.

آموزش فال تاروت از صفر تا صد (مقدماتی و پیشرفته)

معنی معکوس کارت  شش جام

با معکوس شدن Six of Cups، در نهایت می توانید حساب های خود را با زیربنای احساسی که بخشی از زندگی شما بوده است، ببندید. اکنون می توانید با آرامش به آن مکان های زخمی مراجعه کنید، بدون ترس از اینکه دوباره به داخل کشیده شوید.

هیچ اثر عاطفی یا نوستالژی ریشه‌داری باقی نمانده است. شما بالاخره آن تجربیات گذشته را هضم کردید. اکنون می توان آنها را آرام کرد.

معنی کارت پادشاه شمشیر ها تاروت

معنی کارت ششجام فال تاروت

 

فروش کارت تاروت رایدر وایت اوراکل لنورمند لمینتی اصل

برای خرید انواع کارت تاروت رایدر وایت درجه یک سریع و ثبت سفارش با شماره ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹-۰۹۹۱۶۸۳۳۳۷۳ تماس بگیرید یا در واتساپ پیام دهید. در صورت حرید به صورت اینترنتی هم کارت ها برای شما ارسال می شود و از طریق شماره های تماس می توانید پیگیری کنید.

خرید کارت تاروت و لنورماند

موقعیت کارت شش جام

وقتی شش فنجان در این موقعیت است، نگاهی به آنچه در زندگی شما تکراری یا دوره ای است بیندازید. چه چیزی وضعیت کنونی را به آخرین تجربه مشابه پیوند می دهد. یک شروع جدید نیاز به انرژی و تمرکز جدید دارد. تا زمانی که گذشته را تجزیه و تحلیل نکنید، با جریان آن به حرکت خود ادامه خواهید داد.

هر چیزی که ارزش دارد را از خاطرات خود استخراج کنید و تا جایی که می توانید از آن ارزش بگیرید. سپس از این به عنوان انگیزه برای تغییر استفاده کنید. بهترین استفاده را از آینده نگری داشته باشید، از استراتژی های جدید استفاده کنید و زوایای جدیدی را در مورد این مسائل تکراری امتحان کنید.

خرید کارت تاروت رایدر وایت لنورماند اوراکل در مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *