تمدید مهلت ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 95

تمدید مهلت ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 95

حسین توکلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا اظهار کرد: به منظور فراهم ساختن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که تاکنون برای ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناتسی ناپیوسته سال 95 اقدام نکرده اند؛ مهلت ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در این آزمون تا ساعت 24 روز یکشنبه 23 خرداد ماه جاری تمدید شد.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تا ساعت 12 امروز (سه شنبه 18 خرداد ماه) تعداد 65 هزار و 214 داوطلب نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کرده اند.
وی افزود: آن دسته از داوطلبانی که تاکنون برای ثبت نام و انتخاب رشته به منظور شرکت در آزمون مذکور اقدام نکرده اند؛ اکیدا توصیه می شود که در مهلت تمدید شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته و اطلاعیه های منتشره، اقدام به ثبت نام کنند.
توکلی خاطرنشان کرد: در صورت پذیرش برای 70 کدرشته محل این دوره‌ها، در مجموع 233 هزار و 641 نفر ظرفیت در نظر گرفته شده است.
وی یادآور شد: پذیرش دانشجو در 50 رشته از 70 رشته صرفا براساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد و ظرفیت پذیرش برای این 50 رشته در مجموع 66 هزار و 730 نفر است.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: آزمون دور‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته برای 20 کدرشته‌ محل با آزمون در روز جمعه 22 مرداد ماه امسال برگزار می‌شود.
فراهنگ**9187**1027

 

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *