پژوهشگران نمونه دانشگاه شریف تقدیر شدند

به گزارش خبرنگار علمی ایرنا، در این مراسم که با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ، محمود فتوحی رییس دانشگاه شریف و سعید سهراب پور قائم مقام بنیاد ملی نخبگان برگزار شد، از دکتر جواد صالحی استاد دانشکده مهندسی برق، علی کریمی طاهری استاد دانشکده مهندسی و علم مواد و دکتر فیروز مطلوبی مقدم استاد دانشگاه شیمی، به عنوان اساتید ممتاز با اهدای تندیس و لوح تقدیر شد.

*** اساتید معرفی شده در بین یک درصد دانشمندان و نخبگان جهان
در این بخش، از دکتر خطیب اسلام صدرنژاد استاد دانشکده مهندسی و علم مواد، دکتر عبدالرضا سیم چی استاد دانشکده مهندسی و علم مواد، دکتر محمدتقی احمدیان استاد دانشکده مهندسی مکانیک، دکتر محمد حائری استاد دانشکده مهندسی برق، دکتر محمدصالح تواضعی استاد دانشکده مهندسی برق، دکتر سعید شاهرخیان استاد دانشکده شیمی، دکتر محمدرضا سعیدی استاد دانشکده شیمی، دکتر حبیب باقری استاد دانشکده شیمی ، دکتر امیررضا خوئی استاد دانشکده مهندسی عمران، دکتر امید اخوان استاد دانشکده فیزیک و دکتر سیدتقی اخوان نیاکی استاد دانشکده مهندسی صنایع با قرارگرفتن در بین یک درصد دانشمندان و نخبگان جهان براساس داوری های تامسون رویترز، با اهدای لوح تقدیر شد.

*** پژوهشگران برگزیده دانشکده های دانشگاه شریف
در این بخش از دکتر حسین پور تاکدوست از دانشکده مهندسی هوا فضا، دکتر محمود فتوحی از دانشکده مهندسی برق، دکتر منوچهر وثوقی از دانشکده مهندسی شیمی و نفت، دکتر امیرحسین کوکبی از دانشکده مهندسی و علم مواد، دکتر حسن سالاریه از دانشکده مهندسی مکانیک، دکتر فیروز مطلوبی مقدم از دانشکده شیمی، دکتر غلامرضا کشاورز حداد از دانشکده مدیریت و اقتصاد، دکتر حمید رضا ربیعی از دانشکده مهندسی کامپیوتر، دکتر ناصر وثوقی از دانشکده مهندسی انرژی و دکتر اعظم ایرجی زاد از دانشکده فیزیک با عنوان پژوهشگران برگزیده دانشکده های شریف با اهدای لوح و تندیس تقدیر شد .
همچنین از دکتر علیرضا مشفق به عنوان پژوهشگر برگزیده پر استناد دانشگاه، از دکتر حسین نجات و دکتر علی طایفه رضاخانی به عنوان پژوهشگران برگزیده جوان دانشگاه، از دکتر احمد عاصم پور به عنوان پژوهشگر برگزیده از نظر درصد رشد پژوهشی در سال 93، از دکتر محمدرضا پورنکی به عنوان پژوهشگر برگزیده در حوزه روابط بین الملل با اهدای تندیس و لوح تقدیر شد .

*** تقدیر از مولفان برگزدیده دانشگاه
در بخش تالیف کتاب های فارسی از دکتر علی پورجوادی برای تالیف کتاب واژه نامه علوم و فناوری شیمی و دکتر علی پاک برای تالیف کتاب ژتوتکنیک زیست محیطی و در حوزه تالیف کتاب انگلیسی از دکتر امیر رضا خوئی به عنوان مولف برگزدیه دانشگاه با اهدای تندیس و لوح تقدیر صورت گرفت.
همچنین از دکتر علی اکبر اکرامی، دکتر محسن مسیحی، دکتر محمدسعید سیف و دکتر علیرضا خالو با اهدای لوح به عنوان دیگر مولفین دانشگاه شریف تقدیر شد.
علاوه بر این، از دو آزمایشگاه نانو زیست فناوری و میکروفلویدیک و آزمایشگاه الکترونیک قدرت فشار قوی در بخش آزمایشگاه پژوهشی برگزیده دانشگاه تقدیر شد.
از دکتر بیژن رشیدیان به پاس خدمات ارزنده و ماندگار در توسعه پژوهش و فناوری در دانشگاه با اهدای لوح و تندیش تقدیر به عمل آمد.
در این مراسم از مرکز خدمات فناوری طراحی فرآیند، ایمنی و کاهش ضایعات شریف و دفتر خدمات فناوری سیستم های پیشرفته انرژی شریف به عنوان مرکز و دفتر خدمات فناوری برگزیده از نظر حجم فعالیت های صنعتی و نیز از مرکز خدمات فناوری طراحی سیستم اتوماسیون دورعلی و دفتر خدمات فناوری توسعه سیستم های احتراق و انرژی شریف به عنوان مرکز و دفتر خدمات فناوری برگزیده از نظر جذب و به کارگیری دانشجویان و پژوهشگران تقدیر شد.
مرکز تحقیقات توانبخشی عصبی هوشمند جواد موفقیان به عنوان واحد پژوهشی برگزیده دانشگاه با اهدای لوح و تندیس مورد تقدیر قرار گرفت.
در این مراسم در بخش پژوهشگر برگزیده حوزه ارتباط با صنعت، از دکتر شاهرخ قائم مقامی و در بخش پژوهشگر جوان برگزیده حوزه ارتباط با صنعت از دکتر امیر صمیمی با اهدای لوح و تندیس تقدیر شد .

*** پژوهشگر شایسته تقدیر
دکتر احمد رمضانی، دکتر محسن کاظمی نژاد، دکتر محمد بهشاد شفیعی، دکتر علیمحمد رنجبر، دکتر مجتبی باقرزاده و دکتر محمد طیبی رهنی به عنوان پژوهشگر شایسته با اهدای لوح مورد تقدیر قرار گرفتند.

*** اولین جایزه پژوهشیاری جواد موفقیان
در این بخش به سید عبدالحمید یوسف ثانی، مژگان مکاری، مینا جمشیدی ایدجی و محدثه وفائی چهار پژوهشیاردریافت کننده جایزه جواد موفقیان، که براساس موضوع و عملکرد گذشته از سوی مرکز تحقیقات فناوری های توانبخشی جواد موفقیان موفق به دریافت گواهی بورسیه تحصیلی به مدت یک سال اعم از هزینه تحصیل و هزینه تامین تجهیزات شدند، تقدیر شد.
همچنین از شرکت توسعه سامانه مانا رایکا به عنوان شرکت برگزیده مرکز رشد، دستگاه چگالی سنج هسته ای به عنوان طرح برگزیده برنامه تجاری سازی دانشجویی و نواک به عنوان استارتاپ برگزیده شریف اکسلریتور با اهدای لوح تقدیر شد .

منبع مطلب : ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *