مشاور عالی سازمان سنجش گفت: تا ساعت ۸ صبح امروز ۱۹ خرداد ۹۵، تعداد ۸۱ هزار و ۷۳۲ داوطلب نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته در آزمون کاردانی به کارشناسی اقدام کردند.
حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت‌و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران کنکوری ارشد دکترا به نقل از جوان گفت: تا ساعت ۸ صبح امروز ۱۹ خرداد ۹۵، تعداد ۸۱ هزار و ۷۳۲ داوطلب نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته در آزمون کاردانی به کارشناسی اقدام کردند.

مشاور عالی سازمان سنجش با تاکید بر آخرین مهلت ثبت نام گفت: از داوطلبان تقاضا داریم هر چه سریعتر در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اطلاعیه های منتشره سازمان، بویژه اطلاعیه‌ای که عصر دیروز در رابطه با تمدید مهلت ثبت نام، اطلاعات دفترچه راهنما و همچنین کد رشته محل های جدید بر روی سایت قرار گرفته داوطلبان در صورت واجد شرایط بودن حداکثر تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۲۳ خرداد ۹۵ نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

توکلی در ادامه گفت: ویرایش اطلاعات داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کردند نیز تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۲۳ خرداد امکانپذیر است.