پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان

 

دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان در نظر دارد مطابق با مفاد آیین نامه شماره ۲۱/۶۷۲۷۲ مورخ ۹۳/۰۴/۱۸ و اصلاحیه شماره ۲۱/۲۳۷۲۰۰ مورخ ۹۳/۱۲/۱۶ برای پذیرش در دوره دکتری و آیین نامه شماره ۲۱/۷۷۹۴۸ مورخ ۹۳/۰۵/۰۵ و اصلاحیه شماره ۲۱/۹۶۴۷۴ مورخ ۹۴۵/۲۴ سازمان سنجش آموزش کشور برای سال تحصیلی ۹۶۵ از بین متقاضیان واجد شرایط دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری پذیرش کند.

متقاضیان بایستی تمامی فرمها و مدارک زیر را تا تاریخ نهم تیر ماه سال ۱۳۹۵ به آدرس پستی: زنجان، کد پستی ۴۵۱۳۷۶۶۷۳۱، دفتر آموزش دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان ارسال کنند و در صورت دعوت به مصاحبه اصل تمامی مدارک را به همراه داشته باشند.

۱- مستندات مقاله (مطابق با مفاد آیین نامه مذکور)

۲- فرم توصیه نامه (حداقل دو توصیه نامه) دریافت فایل

۳- فرم مشخصات فردی دریافت فایل

۴- فرم معرفی نامه متقاضیان ورود به مقطع کارشناسی ارشد، حائز شرایط آیین نامه دریافت فایل

۵- مدارک شناسایی (اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه (تمام صفحات))

۶- تصویر گواهی موقت و ریز نمرات مقطع کارشناسی (برای داوطلبان ورود به دوره کارشناسی ارشد و دکتری) و کارشناسی ارشد (برای داوطلبان ورود به دوره دکتری) (مدارک اخذ شده از دانشگاه های خارج باید  توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری، ارزیابی و تایید شده باشد)، (اصل مدارک به هنگام مراجعه بایستی حتماً به همراه باشد)

 ۷- کارت پایان خدمت (در صورت نبود کارت بایستی وضعیت سربازی مشخص باشد)

۸- ارائه مستندات در خصوص هر یک از بندهای آیین نامه که شامل داوطلب می شود. (مستنداتی از قبیل نمونه کشوری، رتبه اول تا سوم جشنواره ها و سایر موارد مشابه قید شده در آیین نامه) دریافت فایل آیین نامه

۹- خلاصه فعالیت علمی و پژوهشی (Curriculum Vitae)

۱۰- مدرک زبان خارجی (در صورت داشتن)

۱۱- فیش واریزی ۴۰۰٫۰۰۰ ریالی (جهت بررسی اولیه پرونده) به شماره حساب ۲۱۷۸۶۶۲۵۰۱۰۰۹سیبای ملی بنام حساب تمرکز درآمدهای اختصاصی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان، مبلغ واریزی عودت داده نمی شود. (اصل فیش به همراه مدارک ارسال شود)

لازم به ذکر است متقاضیان محترمی که پس از اعلام دانشگاه، برای مصاحبه دعوت می شوند باید در آن مرحله ۵۰۰٫۰۰۰ ریالدیگر به حساب مذکور واریز و در زمان مصاحبه اصل فیش واریزی را تحویل نمایند.

نکات قابل توجه:

۱- داوطلبان بایستی تمامی بندهای آیین نامه را مطالعه و بر مبنای آن در صورت واجد شرایط بودن درخواست خود را ارسال نمایند. (لازم به ذکر است که دانشگاه در خصوص رد یا قبول درخواست های ارسالی داوطلبان پس از بررسی مدارک ارسالی مختار است) دریافت فایل آیین نامه

۲- اسامی داوطلبانی که جهت مصاحبه دعوت خواهند شد و زمان مصاحبه متعاقبا اعلام می شود.

۳-شماره تماس دانشکده ها:

                        دانشکده ریاضی: خانم ریحانی ۳۳۱۵۵۰۴۷-۰۲۴

                        دانشکده شیمی: خانم زمانلو  ۳۳۱۵۳۲۳۱-۰۲۴

                        دانشکده علوم زمین: خانم میهن پرست ۳۳۱۵۲۲۱۲-۰۲۴

                        دانشکده علوم زیستی: خانم فتاحی ۳۳۱۵۳۳۲۰-۰۲۴

                        دانشکده علوم رایانه و فناوری اطلاعات: خانم براری  ۳۳۱۵۳۴۴۱ -۰۲۴

                        دانشکده فیزیک: خانم موحد  ۳۳۱۵۲۱۰۷-۰۲۴

مکان مصاحبه در محل دانشکده های مربوطه خواهد بود و  مصاحبه پس از بررسی مدارک ارسال شده با مراجعه حضوری به  دانشکده انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *