هفتمین دوره اهدای جایزه علمی دکتر علی‌محمد کاردان به رساله‌های برگزیده دکتری در رشته‌های روانشانسی و علوم‌تربیتی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، موسسه روانشناسی و علوم‌تربیتی دکتر کاردان دانشگاه تهران با همکاری سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی و انجمن روانشناسی اجتماعی ایران در حمایت از پژوهش‌های نوآورانه در حوزه‌های روانشناسی و علوم‌تربیتی، هفتمین جایزه علمی سالانه‌ “استاد دکتر علی‌محمد کاردان” را به رساله‌های برگزیده دانش‌پژوهان مقطع دکتری در رشته‌های روانشناسی و علوم‌تربیتی اهدا می‌کند.

رساله‌هایی که از آغاز سال ۹۱ تا سال ۹۵ در همه دانشگاه‌های سراسر کشور در رشته‌های مختلف روانشناسی و علوم‌تربیتی دفاع شده‌اند، می‌توانند در پنجمین دوره جایزه دکتر کاردان شرکت کنند.

شرکت‌کنندگان باید نسخه‌ای از رساله خود را به همراه خلاصه‌ای از آن، حداکثر در دو صفحه، تا پایان آبان ۹۵ به به دبیرخانه جایزه به نشانی بزرگراه جلال آل احمد، روبروی کوی نصر، خیابان دکتر کاردان، موسسه روانشناسی و علوم‌تربیتی دکتر کاردان ارسال کنند.

همچنین در مراسم اهدای پنجمین دوره این جایزه از یکی از شخصیت‌های علمی برجسته کشور نیز تقدیر می‌شود. دکتر علی‌محمد کاردان، استاد ممتاز دانشگاه تهران و چهره ماندگار رشته تعلیم و تربیت، دی ماه ۸۶ در هشتاد سالگی دارفانی را وداع گفت. او از شاگردان ایرانی “ژان پیاژه” و از بنیانگذاران دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی در دانشگاه تهران و بنیانگذار رشته روانشناسی اجتماعی در ایران بود.