مهلت ثبت نام در مرحله سوم تسهیلات قرض الحسنه اسکان دانشجویان خوابگاهی دانشگاه شریف ۲۴ خرداد به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کانون کار و زندگی دانشگاه شریف با همکاری اداره امور خوابگاه‌ها مرحله سوم اعطای تسهیلات قرض الحسنه‌ی اسکان به دانشجویان خوابگاهی را اجرا می‌کند؛ دانشجویان می توانند تا ۲۴ خرداد برای ثبت نام اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، در این مرحله دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی و همچنین دانشجویان متأهل کلیه مقاطع و واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به دفتر کانون، ابتدا فرم عضویت در کانون را تکمیل نموده و با توجه به اولویت‌های جدول مندرج در فایل ذیل با یکی از سه طرح تشریح شده، نسبت به دریافت تسهیلات قرض الحسنه اقدام کنند.
معاون دانشجویی دانشگاه شریف با اشاره به پایان ترم تحصیلی در پایان ماه رمضان گفت: پس از پایان ترم تحصیلی جاری، خوابگاه‌های دانشگاه به مدت ۱۰ روز تعطیل خواهد بود.

وثوقی، معاون دانشجویی دانشگاه شریف در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص برنامه‌های اسکان تابستانی خوابگاه‌های دانشگاه شریف گفت: بعد از اتمام ترم تحصیلی که پایان ماه رمضان خواهد بود، خوابگاه ها به مدت ۱۰ روز تعطیل می‌شود.

وی افزود: اسکان تابستانی دانشجویان کارشناسی ارشد منوط به ثبت نام ترم تابستانی است، در غیر این صورت خوابگاه در ایام تابستان به این دانشجویان اختصاص پیدا نخواهد کرد.

معاون دانشجویی دانشگاه شریف خاطرنشان کرد: دانشجویان دوره ارشد و دکترا به دلیل داشتن پروژه، معمولا در ایام تابستان در خوابگاه ساکن هستند که تا ۱۵ تیر مهلت دارند برای نهایی شدن اسکان تابستانی ثبت نام کنند.