حمایت ۱۰۰ میلیونی از پایان نامه‌های زیست فناوری دکتری

مدیر امور خدمات دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: دانشجویان متقاضی که دارای معدل مورد نظر باشند، می توانند تا ۱۵ میلیون تومان وام دریافت کنند.
حمید رضا مقامی مدیر امور خدمات دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار کنکوری ارشد دکترا گفت: دانشجویان مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی که به ترتیب معدل ۱۷، ۵/۱۶ و ۵/۱۶ را کسب کنند می توانند ۱۵ میلیون وام دانشجویی بگیرند.

وی افزود: وام ودیعه مسکن که قبلاً ۷ میلیون تومان بود، اکنون ۱۰ میلیون تومان شده است. به علاوه طرح هایی برای  افزایش وام های متاهلان داده شده است اما هنوز به مرحله اجرایی شدن نرسیده است.

مدیر امور خدمات دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی بیان کرد: دانشجویان متقاضی  وام می توانند، درخواست های خود از طریق سایت اعلام  و روندش را پیگیری کنند. به علاوه با استفاده از سایت دانشجویان به راحتی از زمان دقیق اخذ وام خود آگاهی پیدا می کنند.

مقامی درباره شرایط باز پرداخت وام ها عنوان کرد: دانشجویان پس از فارغ التحصیلی با پرداخت ۱۰ درصد وام می توانند بقیه آن را طی دفترچه اقساط ۶۰ ماهه پرداخت کنند.

وی افزود: افراد می توانند با مراجعه به سایت صندوق رفاه، وام های خودشان را به صورت غیر حضوری  هم پرداخت کنند.

مدیر امور خدمات دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در خصوص اولویت بندی وام ها یادآور شد: اولویت دریافت وام با دانشجویان مستعد و کم بضاعت است و بودجه لازم وام ها را طرف صندوق رفاه و وزارت علوم تعیین می کنند.