فراخوان همکاری با پایان نامه های دانشجویی در بانک سینا
بانک سینا از تمامی دانشجویان که در حال تدوین پایان نامه دانشگاهی خود با موضوع بانکی و یا اولویت تحقیقاتی و پژوهشی بانک سینا در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری می باشند دعوت به همکاری می نماید. علاقمندان میتوانند پروپوزال های خود را به همراه فرم شماره (۱) به آدرس تهران، خیابان استاد مطهری، بعد از میرعماد، پلاک ۱۸۷ کدپستی (۱۵۸۷۹۹۸۴۱۱) بانک سینا، مدیریت پژوهش، نوآوری و توسعه محصول ارسال نمایند.
اولویت های تحقیقاتی و پژوهشی
- بانکداری الکترونیک
- بکارگیری شبکه های اجتماعی برای سودآوری سرویس های بانکی
- ارائه راهکارهای خلاقانه جهت ایده های نو در زمینه بانکداری الکترونیکی
- بررسی تاثیر توسعه بانکداری نوین و الکترونیکی بر درآمدهای کارمزدی بانک
- بخش بندی گروه های مشتریان استفاده کننده از کانال های بانکداری الکترونیک و طراحی برنامه های بازاریابی ویژه آنها
- سپرده و تسهیلات
- بررسی راهکارهای نوین و موثر وصول مطالبات و تجربه های موفق دنیا
- بررسی شیوه های جذب منابع ارزان قیمت و شناسایی بازارهای هدف
- شناسایی فرصت های پیشرو بانک در استفاده از ابزارهای تامین مالی جدید اسلامی
- بررسی و شناسایی تهدیدات برون سازمانی موثر بر افزایش مطالبات غیر جاری
- مالی
- بررسی وضعیت منابع درآمدی بانکها و تغییر در پرتفوی درآمدی بانک
- بررسی مدل های نوین ارزیابی عملکرد شرکت ها از بعد حسابرسی وکنترل های دقیق مالی
- بررسی الگوهای پیش بینی رفتارهای مالی آتی مشتریان
- استراتژی تنوع درآمدها و تاثیرات آن بر بازدهی بانک
- شناسایی ظرفیت های درآمدزایی و مدیریت هزینه ها
- بررسی روش های کارایی هزینه یابی به عنوان یکی از مبانی قیمت گذاری خدمات بانک
- بازاریابی
- تاثیر تبلیغات صورت گرفته بر روی محصولات مانند (دستگاه های خودپرداز سالنی در متروها و سایر مکانها و…) و تاثیر آن بر روی افزایش تراکنش های شتابی
- بررسی عوامل موثر بر بانک پذیری کودکان و نوجوانان و ارائه راهکارهای قابل اجرا
- شناخت عادات رسانه ای گروه های مختلف مشتریان بانک سینا با هدف تدوین استراتژی های رسانه ای (منطقه ای)
- شناسایی و تعریف بازارهای کسب و کار موجود برای حفظ و جذب مشتریان جدید
- سایر
- شناخت شکاف کیفیت خدمات بین بانک های خارجی و داخلی و بانک سینا
- بررسی الگوهای توسعه بانکداری اختصاصی در دنیا
- بررسی الگوی توسعه بانکداری شرکتی در دنیا
- بررسی و مقایسه تطبیقی استراتژیک بانک های ایرانی
- بررسی الگوهای پیش بینی شده در دنیا برای بانکداری در ۲۰ سال آینده
- ارزیابی و قیمت گذاری محصولات بانک
- بررسی ظرفیت های افزایش درآمدهای کارمزدی بانک
- ارائه الگویی برای تعیین چرخه عمر محصولات بانکی
- بررسی و تجزیه و تحلیل روش های غیر رسمی تامین مالی گروه های اجتماعی و راهکارهای ورود به سیستم بانکی
- بررسی روشهای ایجاد انگیزه و پویایی کارکنان به منظور جلب همراهی آنان با سیاستهای بانک