مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته تمدید شد

حسین توکلی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی کنکوری ارشد دکترا به نقل از  ایرنا افزود: برای مهلت بیشتر به آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته های تحصیلی در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1395 شده اند و تاکنون نسبت به انتخاب کد رشته محل های تحصیلی مورد علاقه خود و ثبت کد رشته محل های انتخابی در فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام نکرده اند، زمان انتخاب رشته تا ساعت 24 روز شنبه تمدید شد.
وی افزود: همچنین با توجه به اینکه بعضی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی پس از انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته، رشته جدیدی را اعلام یا رشته های موجود را حذف و برخی شرایط را اصلاح کرده اند و مراتب از طریق شورای گسترش آموزش عالی به این سازمان اعلام شده است؛ این تغییرات از بعد از ظهر امروز دوم تیرماه از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.ir منتشر و به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
توکلی تاکید کرد: بنابراین به همه داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته هستند و تاکنون انتخاب رشته نکرده اند؛ نوصیه می شود در این مهلت تمدید شده با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور و ضمن مطالعه دقیق دفترچه راهنمای تحصیلی و اطلاعیه های منتشره سازمان سنجش به ویژه اطلاعیه ای که از بعداظهر امروز روی این پایگاه قرار می گیرد نسبت به انتخاب 100 کد رشته محل از میان کد رشته محل های مورد علاقه خود از کد رشته امتحانی مجاز و یا کد رشته های امتحانی مجاز اقدام و حداکثر تا ساعت 24 روز شنبه نسبت به ثبت کد رشته محل های انتخابی و به ترتیب اولویت علاقه اقدام کنند.
وی گفت: آن دسته از داوطلبانی که پیش از این فرم انتخاب رشته اینترنتی را تکمیل کرده اند، می توانند با مطالعه دقیق اطلاعیه بعدازظهر این فرم را تا ساعت 24 شبنه 5 تیر ویرایش کنند.
به گفته توکلی، تعداد 152 هزار و 772 داوطلب از 444 هزار و 539 داوطلب مجاز به انتخاب رشته تا ساعت 8 صبح امروز نسبت به تکمیل فرم انتحاب رشته اینترنتی خود اقدام کرده اند.
آزمون کارشناسی ارشد سال 95 در روزهای پنجشنبه و جمعه 16 و 17 اردیبهشت ماه در 66 شهرستان و 148 حوزه امتحانی با رقابت 761 هزار و 116 داوطلب برگزار شد.

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *