رئیس سابق دانشگاه علمی کاربردی گفت: در ارزیابی های صورت گرفته در این دانشگاه ۱۸ هزار کد مدرسی در این دانشگاه غیرفعال شده است و اکنون ۴۲ هزار کد مدرسی فعال در دانشگاه وجود دارد.

به گزارش  کنکوری ارشد دکترا به نقل از خبرنگار مهر، محمد اخباری ظهر امروز در مراسم تودیع خود از ریاست دانشگاه علمی کاربردی در سازمان مرکزی این دانشگاه گفت: موضوع نظارت و ارزیابی در این دانشگاه بسیار مورد توجه قرار گرفت و بر اساس آن ۲۰۰ واحد و مرکز این دانشگاه به دلیل عدم کیفیت لازم، فعالیت آنها متوقف یا به دلیل عدم جذب دانشجو منحل شده اند.

وی افزود: در این دانشگاه مرکز تربیت مدرس ایجاد شد که در این مرکز فعالیت ۱۶۸ هزار مدرس دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت و طبق ارزیابی های صورت گرفته کد مدرسی ۱۸ هزار نفر غیرفعال شد.

رئیس سابق دانشگاه علمی کاربردی اضافه کرد: برای اولین بار در سابقه فعالیت این دانشگاه سند راهبردی تدوین شد که برنامه جامع عملیاتی این سند نیز تدوین شده بود و قرار بود روز سه شنبه تصویب شود.

اخباری اضافه کرد: همچنین در این دانشگاه شورای گسترش و برنامه ریزی ایجاد شد که اعضای آنها از وزیر علوم حکم دریافت کردند.

وی عنوان کرد: همچنین برای ایجاد درآمد پایدار در دانشگاه ۳۰۰ دوره پودمانی طراحی و تدوین شد که قرار بود به زودی این دوره ها برگزار شود.

رئیس سابق دانشگاه علمی کاربردی گفت: این دانشگاه فعالیت های بین المللی خود را در سال گذشته افزایش داد و با کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان و اقلیم کردستان تفاهم نامه هایی را منعقد کرد که قرار است تفاهم نامه با اقلیم کردستان از مهر ماه امسال عملیاتی شود.

اخباری اظهار داشت: برنامه داشتیم واحد درسی معارف کسب و کار را برای دانشجویان این دانشگاه راه اندازی کنیم.

وی عنوان کرد: زمانی که مسئولیت این را پذیرفتم این دانشگاه در بلاتکلیفی بود و از سوی سرپرست اداره می شد و در دوران ادغام و عدم ادغام به سر می برد.