بیانیه روحانی اثر اجتماعی مطلوبی داشته است

سید احمد رضا متعمدی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاه  کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایرنا اظهار داشت: بهتر این بود که این گونه مسایل اتفاق نمی افتد و یا اینکه دستگاههای نظارتی در کشور فعالیت بیشتری داشتند تا فضای منفی در مدیریت کشور حاکم نشود.
رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیرافزود: در مورد فیش های حقوقی نامتعارف مباحث زیادی روی مدیران دولتی شد در حالی در این بخش هیچ عملکرد نامناسبی نبود بلکه تمامی حواشی و مسایل در مورد نهادهای عمومی بود.
وی ادامه داد: بخش دولتی مثل وزارتخانه ها و یا دانشگاهها از دولت بودجه می گیرند و براساس مصوبات هیات دولت عمل می کنند و نمی توانند یک ریال بیشتر پرداخت کنند.
وی خاطر نشان کرد: بنده که رییس دانشگاه هستم دریافتی حقوقم حدود 10 میلیون و 400 هزار تومان است و دیگر مزایای اساسی عادی را نیز دریافت نمی کنم .
وی تصریح کرد:استادی که در زمره نخبگان کشور بوده در بدو ورود به دانشگاه دریافتی حقوقش 3 میلیون تومان است وشاید دو میلیون تومان نیز از طریق حق التدریسی بگیرد.
وی اظهار داشت: کسی که جزء نخبگان کشور باشد این حقوق برایش ناچیز است و متعقدم یکی ازمعضلات همکاران پایین بودن حقوق آنان است بنابراین نباید روی مدیران دولتی مانور شود بلکه نهادهای عمومی همچنین بانکها و بیمه ها در این مورد مسوول هستند.
متعمدی گفت: عمده این مشکلات به ارث مانده از ضوابط و قواعد دولت قبل بوده و کوتاهی از دستگاههای نظارتی کشور است.
وی افزود: در مجموع بیانیه رییس جمهوری بسیار مثبت بوده است البته این امر نه به خاطر عکس العمل خوب روحانی بلکه به سبب اثری است که برای آینده به جا می ماند تا مدیران حواسشان جمع باشد.
وی افزود: افرادی که در حوزه دولتی کار می کنند باید چارچوب هایی را قبول و آنها را رعایت کنند و اگر می توانند در بخش های خصوصی دریافت های زیادی داشته باشند.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *