آغاز توزیع کارت آزمون دکترای ۹۵ دانشگاه آزاد

شنبه آخرین مهلت ثبت‌ نام ارشد و دکتری دانشگاه آزاد

داوطلبان آزمون دکترای دانشگاه آزاد که روز جمعه باید در آزمون شرکت کنند از ساعت ۱۱ صبح سه شنبه ۶ بهمن ماه می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه کارت ورود به آزمون را دریافت کنند.

خبرگزاری فارس: آغاز توزیع کارت آزمون دکتری ۹۵ دانشگاه آزاد از فردا/ آزمون نهم بهمن‌ماه برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، داوطلبان آزمون دکترای تخصصی دانشگاه آزاد از ساعت ۱۱ صبح فردا سه شنبه ۶ بهمن ماه می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش به نشانی www.azmoon.org و وارد کردن اطلاعات ثبت‌نامی کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند.

دریافت برگه ورود به جلسه تا یک ساعت قبل از شروع آزمون امکان‌پذیر است.

چنانچه داوطلبان پس از دریافت برگه ورود به جلسه، مغایرتی در مندرجات آن از نظر مشخصات فردی، زبان خارجه یا عکس ملاحظه کردند لازم است بلافاصله به باجه رفع نقص در واحد دانشگاهی (حوزه امتحانی) خود مراجعه کنند.

نشانی واحدهای مجری برگزاری آزمون ورودی دکتری تخصصی(Ph.D.) نیز در دفترچه راهنمای آزمون مذکور درج شده است.

داوطلبانی که شهر تهران را به عنوان حوزه امتحانی خود منظور کرده‌اند، لازم است به مجتمع دانشگاهی ولیعصر(عج) واحد تهران مرکزی مراجعه و برای رفع نقص برگه ورود به جلسه خود اقدام کنند.

زمان رفع نقص برگه ورود به جلسه این آزمون روزهای سه شنبه ۶ بهمن بعدازظهر از ساعت ۱۳ تا ۱۷، چهارشنبه ۷ و پنجشنبه ۸ بهمن صبح‌‌ها از ساعت ۸ تا ۱۲ و بعد از ظهرها ‌از ساعت ۱۳ تا ۱۷ است.

شایان ذکر است، آزمون دکتری تخصصی(Ph.D.) سال ۱۳۹۵ دانشگاه آزاد در دو نوبت صبح و عصر روز جمعه ۹ بهمن‌ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *