740 هزار داوطلب آزمون 95 کارت دریافت کرده اند

احمد توکلی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی  کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایرنا افزود: تا ساعت 8 صبح چهارشنبه از تعداد 860 هزار و 109 داوطلب ثبت نام کننده در آزمون 95، تعداد 740 هزار نفر به عبارتی 86 درصد از ثبت نام کنندگان نسبت به دریافت پرینت و برگه راهنمای مربوطه اقدام کرده اند.
وی ادامه داد: کارت شرکت در آزمون تمامی داوطلبان گروه های آزمایشی پنجگانه آزمون سراسری سال 95 به همراه برگه راهنمای شرکت در آزمون مذکور از ساعت 12 یکشنبه 20 تیر ماه بر روی سایت سازمان آموزش کشور قرار گرفت و بر اساس برنامه زمان اعلام شده، داوطلبان حداکثر تا پایان امروز می توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات لازم نسبت به شرکت و پرینت کارت آزمون و برگه خود اقدام کنند.
توکلی افزود: داوطلبانی که در 2 یا 3 گروه متقاضی شده اند باید علاوه بر پرینت کارت آزمون شرکت، در گروه اصلی بر حسب مورد به پرینت گروه آزمایشی دوم و یا سوم خود اقدام کنند.
توکلی ادامه داد: بنا بر برنامه ریزی های انجام شده آزمون سال 95، آزمون عمومی و اختصاصی گروه های آزمایشی علوم فنی و ریاضی و انسانی صبح فردا(پنجشنبه) و آزمون هنر عصر روز پنجشنبه برگزار می شود.
وی افزود: آزمون گروه های آزمایشی علوم تجربی روز جمعه و آزمون گروه آزمایشی زبان های خارجی عصر جمعه در 369 شهرستان و بخش های مختلف و 467 حوزه امتحانی برگزار می شود.
مشاور عالی سازمان سنجش بیان داشت: هر داوطلب علاوه بر پرینت گروه آزمایشی مربوطه و یا اصل کارت در روز آزمون، دو عدد مداد سیاه و یک مداد تراش و مداد پاک کن به همراه داشته باشد و همه داوطلبان از آوردن وسایل اضافی مانند کیف دستی، کتاب، جزوه و هر گونه نطق و یادداشت و دستگاه ارتباطی و وسایل شخصی به جلسه آزمون خودداری کنند.
توکلی خاطر نشان کرد: علاوه بر وسایل ذکر شده، در آزمون همراه داشتن قلم نوری و ساعت هوشمند و بردن هر یک از آنها به آزمون اکیدا ممنوع است.
وی گفت: بدیهی است در صورتی که داوطلبی عمدا و یا سهوا این وسایل را همراه داشته باشد با فرد متخلف برابر با قانون رسیدگی به جرایم و تخلفات در آزمون های سراسری که بخشی از آن در کارت آمده است، رفتار می شود.

 

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *