اطلاعیه دانشگاه شهید چمران اهواز در خصوص پذیرفته‌شدگان (مشروط)و ذخیره آزمون ورودی دوره‌های دکتری روزانه، نوبت دوم، پردیس و بورس اعزام به خارج سال تحصیلی ۹۶-۱۳۹۵ منتشر شد. به گزارش پی اچ دی ایران متن اطلاعیه به شرح زیر است:
بدینوسیله اسامی داوطلبان پذیرفته‌شده (مشروط) و ذخیره کد رشته محل‌های دوره‌های دکتری سال تحصیلی ۹۶-۱۳۹۵دانشگاه شهید چمران اهواز به همراه فرم اخذ تعهد از پذیرفته‌شدگان به شرح پیوست اعلام می‌گردد. ضروری است پذیرفته‌شدگان گرامی ضمن تکمیل و امضاء فرم تعهد، اصل آن را شخصاً به مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز تحویل و یا از طریق پست پیشتاز به آدرس پستی دانشگاه به‌گونه‌ای ارسال نمایند که حداکثر تا تاریخ ۹/۵/۱۳۹۵ به این مدیریت واصل گردد. همچنین لازم است نسخه اسکن شده فرم تعهد را پس از تکمیل و امضا از طریق پست الکترونیکی به این مدیریت ارسال نمایند. در صورت نیاز جهت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۳۳۳۳۶۱۱۶-۰۶۱ در ساعت اداری تماس حاصل نمایید.

تذکر مهم : به پذیرفته‌شدگان توصیه می‌شود قبل از تکمیل و ارسال فرم تعهد، ضمن مراجعه به سایت سازمان سنجش اطلاعیه مورخ ۱۹/۳/۹۵ این سازمان و مندرجات قسمت “ک” از صفحه ۴ دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (دفترچه شماره ۲) آزمون نیمه متمرکز سال ۱۳۹۵ را به‌دقت مطالعه نمایند.

آدرس دانشگاه شهید چمران اهواز: بلوار گلستان-سازمان مرکزی-طبقه اول-اداره تحصیلات تکمیلی –کد پستی ۶۱۳۵۵۸۳۱۵۱

پست الکترونیکی:tahsilattakmili@scu.ac.ir

اطلاعیه دانشگاه شهید چمران اهواز در خصوص پذیرفته شدگان (مشروط)

پذیرفته شدگان  همه رشته ها

تعهدنامه