رییس دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فارابی از پایان ثبت‌نام این دوره از جشنواره تا پایان تیر ماه جاری خبر داد
آخریپن مهلت ثبت نام شرکت در جشنواره فارابی اعلام شدبه گزارش گروه جامعه خبرگزاری کنکوری ارشد دکترا به نقل از میزان،حسین میرزایی با اشاره به باقی ماندن ۸ روز برای ثبت آثار در سامانه الکترونیک هشتمین جشنواره بین‌المللی فارابی گفت: علاقه‌مندان برای حضور در جشنواره فارابی در مدت باقیمانده با مراجعه به سامانه این جشنواره می‌توانند آثار خود در چهار سال گذشته (از ابتدای فروردین ۱۳۹۱ تا پایان اسفند ماه ۱۳۹۴) به ثبت برسانند.

وی زمان برگزاری این جشنواره را هفته پژوهش ذکر کرد و یادآور شد: دریافت آثار از ابتدای خرداد ماه آغاز شده و تا پایان تیر ماه ادامه دارد و با توجه به برگزاری این جشنواره در هفته پژوهش، زمان تمدید ثبت نام تمدید نمی‌شود.

رییس دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فارابی درباره آثار رسیده به دبیرخانه در گروه‌های مختلف بیان کرد: در میان گروه‎های دوازده‌گانه تاریخ، حقوق، علوم سیاسی، مطالعات هنر، زبان و ادبیات، علوم اجتماعی، فلسفه، مطالعات انقلاب، علوم تربیتی، علوم اقتصادی، فقه و بخش خارجی در بخش فقه و بخش علوم اقتصادی بیش از گروه‌های دیگر تاکنون آثار دریافت شده است که پس از پایان مهلت ثبت اثر، آمار دقیق هر بخش اعلام می‌شود.

میرزایی با تاکید بر روند الکترونیک دریافت آثار در این دوره جشنواره یادآور شد: در این دوره از جشنواره تمام آثار اعم از طرح‌های پژوهشی، رساله‌های دکتری و پایان نامه‌های دوره‌های کارشناسی ارشد به صورت دیجیتال و تنها از طریق سامانه الکترونیکی جشنواره دریافت می‌شوند.

به گفته وی، از آنجایی که فایل کتاب در اختیار مولفان قرار ندارد، از این رو از این دسته از افراد پس از ثبت نام و بارگذاری فهرست و جلد کتاب خود در سامانه جشنواره، خواسته شده است تا اصل کتاب را به دبیرخانه ارسال کنند.