برگزاری آموزش های کاربردی در تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی  کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایرنا، فریدون رهنمای رودپشتی اظهار کرد: همه واحدهای دانشگاهی موظفند با توجه به سیاست های کلی دانشگاه آزاد اسلامی و نوع آموزش های دفتر توانمندسازی و آموزش های کاربردی از طریق سایت her.barname.iau اقدام کنند.
وی با اشاره به هدف اجرای این طرح در دانشگاه آزاد گفت: تامین بخشی از درآمدهای دانشگاه آزاد غیر از شهریه یکی از اهداف است، بنابراین یکی از مولفه های برنامه دانشگاه برقراری دوره های آموزش کاربردی کوتاه مدت است که با استفاده از ظرفیت ها و امکانات واحدها این مهم می تواند میسر شود از سوی دیگر برگزاری این دوره ها می تواند کمک شایانی به ارتقا سطح علمی و کیفی کلیه ارگان های دولتی و غیر دولتی داشته باشد.
وی تاکید کرد: شرکت در این دوره ها به هیچ عنوان منجر به صدور مدرک تحصیلی نشده و فقط گواهی صدور شرکت در جلسه به شرکت کنندگان در این دوره ها داده می شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد، وی افزود: دانش در حال تغییر است آموزش های کاربردی کمک بسیاری به نوآمد شدن دانش های دانش آموختگان دانشگاه ها می کند.
وی ادامه داد: دوره های آموزش کاربردی کوتاه مدت همچنین می تواند برای توسعه شرکت های دانش بنیان مفید باشد تا از این طریق آنها بتوانند راحت تر در مسیر تجاری سازی علم گام بردارند.
وی افزود: امیدواریم برگزاری دوره های آموزش کوتاه مدت از سوی دانشگاه آزاد بتواند گام موثری در راستای تجاری سازی علم بوده و مورد استقبال صنعت و جامعه واقع شود.

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *