تشکل های سیاسی دانشگاه آزاد استانداردسازی می شوند

به گزارش خبرنگار فرهنگی کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایرنا، حجت الاسلام حسن نمازی روز سه شنبه در نشست شورای مدیران اداره کل تشکل های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی، با اشاره به ارزیابی فعالیت تشکل ها و شناسایی تشکل های فعال و غیرفعال و ارزیابی برنامه ها از جمله نشریات افزود: بر اساس برنامه ریزی ها، تلاش می شود فعالیت ها به صورت کیفی و موثر در همه بخش های زیر مجموعه اداره کل دنبال شود.
وی با بیان اینکه موانع را باید از سر راه تشکل ها برداریم تا هرکس با هر سلیقه ای بتواند فعالیت کند، ادامه داد: با ابلاغ بخشنامه ای درباره استانداردسازی و انتخابات تشکل ها بر اساس قانون که به تایید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز رسیده، به تشکل ها مهلت سه ماهه برای برگزاری انتخابات داده شده است.
نمازی با اشاره به هیات های مذهبی گفت: در آستانه ماه محرم نشستی نیز با حضور هیات ها برگزار و درباره کیفیت بخشی به فعالیت آنها در ماه های محرم و صفر تاکید خواهد شد.
مدیرکل تشکل های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی درباره امور مالی افزود: از ابتدای فعالیت در اداره کل تلاش کردیم در امور مالی شفافیت ایجاد کنیم.
نمازی با بیان اینکه اداره کل تعامل زیادی با معاونت فرهنگی دانشگاه دارد، افزود: در عین حال اداره کل به صورت مستقل زیر نظر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت می کند و سیاست های مستقل خود را پی می گیرد.
در این نشست حجت الاسلام نمازی در حکمی حجت الاسلام دکتر مهدی موحدنیا را به عنوان معاون اداره کل تشکل ها منصوب و از زحمات سید محمد تقی قریشی قدردانی کرد.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *