امتیازات دانشجویان مدال آور المپیکی دانشگاه آزاد

حمید میرزاده در صد و شصت و نهمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد با اعلام این مطلب افزود : علاوه بر حذف شهریه کامل دوران تحصیل ورزشکاران المپیکی این دانشگاه در هر مقطعی که باشند، دانشجویان مدال آور در صورت درخواست ، شرایط لازم را برای استخدام به عنوان همکار این دانشگاه نیز خواهند داشت.
به گفته وی از مجموع 63 ورزشکار المپیکی 30 نفر از دانشگاه آزاد اسلامی و از مجموع 96 اعزامی پارالمپیک 20 نفر دانشجوی این دانشگاه هستند.
وی در ادامه با اشاره به سالگرد عملیات مرصاد افزود: امنیت امروز ناشی از رشادت ها و دلیری های شهدا و فرماندهان دفاع مقدس است که باید قدردان فرماندهان و فداکاری ها و تیزهوشی های ایشان باشیم.
میرزاده عملیات مرصاد را اوج هماهنگی و همراهی مردم با نیروهای سپاه و ارتش در صیانت از انقلاب اسلامی دانست.
رییس دانشگاه آزاد به فرماندهی آیت الله هاشمی رفسنجانی در زمان این عملیات و سایر عرصه های خطیر انقلاب اشاره کرد و گفت : دانشگاه آزاد اسلامی به داشتن چنین پشتوانه ای می بالد زیرا ایشان علیرغم نزدیکی منافقین که از سوی صدام حمایت می شدند، حاضر نشدند کرمانشاه را ترک کنند و حضور ایشان در منطقه جنگی در مرداد 67 باعث تقویت روحیه مردم و رزمندگان و شکست دشمن و منافقین شد.
فرهاد حسین زاده لطفی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی نیز در این نشست گفت : ممیزی رشته های دانشگاه هفته گذشته به پایان رسید و از 8هزار و 170 رشته که در مقاطع کاردانی تا دکتری تخصصی هستند و در دفترچه جذب دانشجو قرار گرفته بودند، تعدادی توسط خود دانشگاه آزاد اسلامی فاقد ممیزی و استاندارد تشخیص داده و از دفترچه حذف شد.
وی افزود: تعدادی از رشته ها نیز که دارای مشکلاتی بودند، رفع نقص شدند. به این ترتیب مطابق ممیزی و کیفیت سنجی دانشگاه آزاد اسلامی و با همکاری وزارت علوم در راستای ارتقای سطح علمی دانشگاه و اجرای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی، هیچ رشته بدون مجوزی در دفترچه های دانشگاه وجود نخواهد داشت و گزارش این امر برای وزارت علوم و شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز ارسال می شود.

 

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *