معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا از فراخوان مشمولان عضو هیئت علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور، برای سپری کردن دوره آموزش رزم مقدماتی خبر داد .

به گزارش  کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایسنا، سرهنگ رحمان علیدوست اظهار کرد: در سال جاری کلیه مشمولان عضو هیئت علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور، درتاریخ شانزدهم مردادماه به دوره آموزشی نظامی اعزام می شوند.

وی گفت: این دسته از مشمولان به منظور گذراندن دوره آموزش نظامی می بایست با در دست داشتن برگ معرفی نامه مشمولان، راس ساعت ۷ صبح روز شنبه ۵ شهریور به آموزشگاه شهید مدرس سپاه واقع در کیلومتر ۲۸ بزرگراه تهران- کرج جنب پارک جهان نما مراجعه کنند.

این مقام مسئول افزود: کلیه مشمولان عضو هیئت علمی وزارتخانه های بهداشت، علوم وتحقیقات و فناوری ، جهاد کشاورزی ، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه شاهد، با تایید ستاد کل نیروهای مسلح می توانند از این سهمیه استفاده کنند.

سرهنگ علیدوست ادامه داد: همچنین برای افراد مذکور پس از اتمام مدت تعهد، کارت پایان خدمت صادر خواهد شد لذا ضرورت دارد تا به همین منظور دوره آموزشی را نیز سپری کنند.

علیدوست گفت: آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح نگردیده اند، می توانند به نزدیک ترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) مراجعه و نسبت به دریافت برگ مذکور اقدام و براساس اطلاعات مندرج در آن رفتار کنند.

وی خاطرنشان کرد: عدم حضور این افراد در تاریخ تعیین شده به منزله غیبت محسوب شده و نسبت به لغو تعهد آنان اقدام خواهد شد.

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی اذعان کرد: این افراد پس از گذراندن دوره مذکور، در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور به کارگیری خواهند شد.

براساس گزارش سایت پلیس، کلیه مشمولان اوراق مربوط به اعزام از جمله برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز مانند شناسنامه ، کارت ملی و .. را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند .