وزیر علوم از بررسی‌ها برای صدور مجوز تاسیس پارک علم و فناوری در حوزه فناوری‌های نرم و راه‌اندازی رشته سیاست‌گذاری فرهنگی در مقطع دکتری از سوی جهاددانشگاهی خبر داد.
به گزارش  کنکوری ارشد دکترا به نقل از خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مراسم بزرگداشت سی و ششمین سالگرد تأسیس جهاد دانشگاهی در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.

در این مراسم محمد فرهادی وزیر علوم، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان و حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی و جمعی از جهادگران جهاد دانشگاهی حضور داشتند.

ساختمان جدید دانشگاه علم و فرهنگ با حضور وزیر علوم افتتاح شد.

در این مراسم معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی اعلام کرد که محمد فرهادی وزیر علوم از جهادگران قدیمی است.

مراسم اهدای جوایز به برترین‌های جهاد دانشگاهی با یاد مرحوم غفوریان یکی از محققان جهاد برگزار شد.

وزیر علوم در سخنرانی خود خاطراتی را از مرحوم سعید کاظمی آشتیانی رئیس سابق پژوهشگاه رویان بیان کرد.

ایمانی خوشخو رئیس دانشگاه علم و فرهنگ در سخنرانی خود اعلام کرد که اگر وزیر علوم با افتتاح پارک علم و فناوری فناوری‌های نرم و همچنین راه‌اندازی رشته دکترای سیاست‌گذاری فرهنگی موافقت کند دو شیرینی به جهادگران جهاد دانشگاهی داده است.

وزیر علوم در پایان مراسم گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: تأسیس پارک علم و فناوری فناوری‌های نرم را بررسی می‌کنیم تا مجوز آن اعطا شود.

همچنین در رابطه با رشته دکترای سیاست‌گذاری‌های فرهنگی نیز گفت: از رشته‌های نو استقبال می‌کنیم و این رشته نیز یک رشته جدید است که پس از بررسی‌ها مجوز آن صادر می‌شود.