موفقیت چشمگیر فرزندان شاهد و ایثارگر در کنکور سراسری 95

به گزارش روز پنجشنبه کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایرنا از بنیاد شهید، سیدحسن موذنی افزود: کسب رتبه های برتر علمی به ویژه در کنکور سراسری توسط فرزندان شاهد و ایثارگر، بیانگر استعداد و پشتکار ایثارگران است.
وی از دست اندرکاران طرح شاهد که باعث رشد و نمو علمی، فرهنگی ایثارگران شده است تشکر کرد و اظهار داشت: اهتمام ویژه به امور آموزشی جامعه ایثارگری و توجه خاص به مشاوره و هدایت تحصیلی از برنامه های مهم معاونت فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد در سال 1395 است.
موذنی در ادامه افزود: کسب رتبه های برتر علمی ایثارگران بدون استفاده از سهمیه ایثارگران بیانگر هوش، استعداد و پشتکار علمی فرزندان شاهد و ایثارگر است که همچون پدران خویش که طلایه دار مبارزه با ظلم، ستم و استکبار بودند این افراد نیز با تاسی به پدران خویش راه مبارزه با استکبار جهانی را با فتح قله های علم دانش خواهند پیمود.
رییس ستاد برنامه ریزی طرح شاهد در خصوص مشخصات نفرات برتر آزمون سراسری 95 گفت: رتبه اول گروه آزمایشی علوم ریاضی احسان شریفی، نفر دوم گروه آزمایش علوم انسانی سجاد قاسمی و رتبه پنجم گروه آزمایش علوم انسانی محمد جواد صراطی از فرزندان شاهد و ایثارگر هستند ضمن اینکه رتبه های 29 و 51 رشته علوم تجربی را نیز فرزندان شاهد و ایثارگر به خود اختصاص داده اند.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *