دلجویی رئیس دانشگاه آزاد از بهداد سلیمی

به گزارش گروه فرهنگی  کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایرنا، در متن پیام حمید میرزاده آمده است: رکوردشکنی در مسابقات وزنه برداری المپیک ریو 2016 در حرکت یکضرب، نشان از توانایی، اراده پولادین و صلابت شما پس از یک دوره مصدومیت طولانی مدت بود. هرچند با ناداوری از کسب مدال طلای این المپیک محروم ماندید، اما یقین دارم با همان اراده پولادین شاهد شکسته شدن رکورد جهانی و المپیک خواهیم بود.
«شما قهرمان و پهلوان ملی و الگوی جوانان هستید و می دانم تلخی این مسابقات را فراموش می کنید و بار دیگر برای کشور عزیزمان و غرور ملی پهلوانی خواهید کرد.»
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در بخش دیگری از پیام خود تأکید می کند: بی تردید دانشگاه آزاد اسلامی فرزند برومند خود را فراموش نخواهد کرد و از هیچ حمایت و پشتیبانی برای افتخارآفرینی شما دریغ نمی کند.
به گزارش سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، میرزاده برای بهداد سلیمی اظهار امیدواری کرده که در سایه الطاف ایزد منان در سایر مراحل زندگی موفق و سربلند و سلامت باشد.
بهداد سلیمی دانشجوی کارشناسی رشته تربیت بدنی در واحد شیرگاه دانشگاه آزاد اسلامی است.
بهداد سلیمی وزنه بردار فوق سنگین ایران بامداد چهارشنبه در رقابت های دسته به علاوه 105 کیلوگرم بازی های المپیک 2016 ریو حرکات یک ضرب وزنه 216 کیلوگرمی را بالای سر برد و رکورد جهان و المپیک را شکست.
تلاش وی در حرکت دو ضرب، برای دو بار در وزنه 245 کیلوگرمی مورد قبول داوران و هیات ژوری قرار نگرفت. او در حرکت سوم نیز نتوانست این وزنه را بالای سر ببرد و از دور رقابت ها کنار رفت.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *