معاون وزیر علوم: آیین نامه ارتقاء اعضای هیات علمی دانشگاه ها به زودی ابلاغ می شود

دکتری ادبیات انگلیسی

معاون وزیر علوم: آیین نامه ارتقاء اعضای هیات علمی دانشگاه ها به زودی ابلاغ می شود

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم پرس، مجتبی شریعتی نیاسر شامگاه دوشنبه در حاشیه بازدید از دانشگاه حضرت معصومه(س) در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: به طور حتم آیین نامه جدید نسبت به آیین نامه گذشته بهتر و مناسب تر خواهد بود و دانشگاه هایی که رشته های کارشناسی ارشد و یا رشته های فنی مهندسی ندارند، نباید نگران باشند.
وی همچنین با بیان اینکه وضعیت مراکز آموزش عالی استان قم به نسبت خوب و مناسب است، اظهار داشت: قم برغم وجود صدها مرکز علمی و پژوهشی علوم انسانی و اسلامی، باید از رشته های دانشگاهی پایه و مهندسی نیز در مراکز آموزش عالی برخوردار باشد.
معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در رابطه با دانشگاه های تک جنسیتی در کشور نیز گفت: اگر بتوانیم سازوکارهای مشخصی برای راه اندازی و حمایت از دانشگاه های تک جنسیتی ارایه دهیم، ایجاد این دانشگاه ها اقدام ارزشمندی خواهد بود که باید اجرایی شود.
وی تفکیک جنسیتی در دانشگاه ها را نیز مساله ای فراتر از ابلاغ های اداری دانست و گفت: رئیسان مراکز آموزش عالی کشور باید با توجه به شرایط دانشگاه های خود، بهترین تصمیم را برای ارتقاء سلامت در جامعه و دانشگاه ها اتخاذ کنند.
معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری روز دوشنبه در سفر به شهر مقدس قم از دانشگاه حضرت معصومه(س) بازدید و با حضور در جمع مدیران و رئیسان مراکز آموزش عالی استان، از نزدیک در جریان مشکلات و درخواست های این دانشگاه ها قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *