چتر حمایتی پژوهشگاه شیمی بر سر کودکان کم توان ذهنی

چتر حمایتی پژوهشگاه شیمی بر سر کودکان کم توان ذهنی

به گزارش کنکوری ارشد دکتری به نقل از ایرنا، اولین نمایشگاه و بازارچه خیریه همدلی پژوهشگاه شیمی روز سه شنبه 16 آذرماه به نفع فرزندان کم توان ذهنی وردآورد گشایش یافت.
مسوول برگزاری این نمایشگاه و بازارچه خیریه درباره جزییات این اقدام نیکوکارانه به خبرنگار علمی ایرنا گفت: در این بازارچه، اعضای هیات علمی، محققان و دانشجویان پژوهشگاه شیمی با برپایی غرفه هایی اقدام به فروش محصولات خود در قالب آثار هنری، صنایع دستی، گل و گیاه، غذا و شیرینی و دیگر مواد خوراکی کردند و درآمد حاصله را به مرکز خیریه وردآورد اختصاص دادند.
‘صالح مژدهی’ افزود: کودکان و نوجوانان کم توان ذهنی تحت پوشش مرکز وردآورد نیز در غرفه هایی، آثار و تولیدات هنری و صنایع دستی خود را به معرض نمایش و فروش گذاشتند.
وی خاطرنشان کرد: یکی از غرفه های بازارچه و نمایشگاه نیز به منظور دریافت هدایا راه اندازی شده است که بازدیدکنندگان، اقلامی مانند لوازم التحریر، لباس و حتی زیورآلات برای هزینه های درمانی کودکان کم توان ذهنی اهدا کردند.
مدیرکل اداری و پشتیبانی پژوهشگاه شیمی یادآور شد: ‘محمدرضا هدایتی’ هنرمند سینما و تئاتر نیز به عنوان حامی کودکان کم توان ذهنی در این بازارچه خیریه حضور داشت و کودکان و برگزارکنندگان را همراهی کرد.
مژدهی با بیان این که مرکز وردآورد، 300 کودک کم توان ذهنی را زیر پوشش دارد، هدف از اجرای این برنامه را حمایت و جلب توجه خیران به رفع نیازهای این کودکان برشمرد.
این نمایشگاه و بازارچه خیریه تا فردا 17 آذرماه در محل سالن همایش های حکمت پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران برپاست و تمام شهروندان می توانند ضمن بازدید در فعالیت های حمایتی آن مشارکت کنند.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *