علامت زودیاک ترازو (میزان) صفات و خصوصیات

علامت زودیاک ترازو (میزان) صفات و خصوصیات

معنی کارت میزان

نشان زودیاک ترازو

اطلاعات طالع‌بینی ترازو

 

عنصرهوا

حالتاصلی

رنگ: صورتی، سبز

روز: جمعه

حاکم: ونوس

بیشترین سازگاری با: قوچ، کماندار

اعداد شانس: ۴, ۶, ۱۳, ۱۵, ۲۴

محدوده تاریخ میلادی: ۲۳ سپتامبر _ ۲۲ اکتبر

 

 

آموزش فال تاروت از صفر تا صد (مقدماتی و پیشرفته)

 

 

زودیاک ترازو رج میزان
Virgo IAU.svg برج میزان در امتداد دایرةالبروج (قوس آبی)
نمادLibra.svg
ترتیبهفتمین برج دایرةالبروج
بعد ساعتی۱۲:۰۰ ← ۱۳:۴۹
میل۰ ← ۱۱/۴۷- درجه
برج قبلسنبله
برج بعدعقرب
صور منطبقدوشیزه
ماه مطابقمهر
اقامت خورشید۳۰٫۳۹۳روز

خصوصیات ترازو

 

نقاط قوت: هم‌یارگر و دوستانه، مردم‌دار و باسیاست، بخشنده ، منصف، اجتماعی
نقاط ضعف: دودل، از رو در رویی اجتناب می‌کند، کینه به دل راه خواهد داد، خودخوری
یک ترازو دوست دارد: هماهنگی، لطافت، به اشتراک گذاشتن با دیگران، بیرون از منزل
یک ترازو دوست ندارد: خشونت، بی عدالتی، صداهای بلند، پیروی از رسوم و انطباق

در اینجا حقایق در این چگونه به عضویت به جذبه، نسخه قابل چاپ برای روال بیشتر زیبایی، توصیه نامه ها، و ویژگی های. هنگامی که آن را بررسی کردید، فال این ماه را بخوانید .

ترازو (۲۳ سپتامبر – ۲۲ اکتبر)

ترازو یک علامت هوایی است که با ترازو نشان داده می شود (جالب است که تنها جسم بی جان زودیاک)، ارتباطی که نشان دهنده تثبیت ترازو بر تعادل و هماهنگی است. ترازو وسواس زیادی به تقارن دارد و برای ایجاد تعادل در همه زمینه های زندگی تلاش می کند. این نشانه‌های هوا زیبایی‌شناسان زودیاک هستند: زهره، سیاره‌ای که عشق، زیبایی و پول را اداره می‌کند، بر آن‌ها حکومت می‌کند، ترازوها عاشق هنر عالی، روشنفکری و خبره هستند. Libras Suave باید خود را با اشیاء خیره کننده احاطه کنند و محیطی ایجاد کنند که منعکس کننده ذائقه نفیس آنها باشد. بر این اساس، این تابلوهای هوا، طراحان، دکوراتورها، منتقدان هنری و سبک‌شناسان عالی هستند.

در حالی که علامت مقابل ترازو، برج حمل، نمایانگر «من» است، ترازو نماد «ما» است. برای ترازوها که تعادل را در همنشینی می یابند، روابط بسیار مهم است. آنها عاشق شراکت هماهنگ با همسران شیک هستند، به خصوص آنهایی که آب نبات بازوهای جذاب درست می کنند. (ترازو بر پوست حکومت می کند، و این نشانه های هوا به شدت با ظاهر فیزیکی انگیزه دارند. هیچ راهی بهتر از یک ماسک صورت مجلل برای آرامش یک ترازو وجود ندارد .)

ترازوها، زمانی که مرتباً با هم جفت می شوند، باید مراقب جلب توجه خارج از مرزهای توافق شده رابطه خود باشند. از آنجایی که آنها سعی می کنند همه را راضی و متعهد نگه دارند ، ممکن است وسوسه شوند که محدودیت های توافقات خود را با شرکای خود پشت سر بگذارند. ترازوهای خوشایند مردم باید به خاطر داشته باشند که شادی عزیزانشان و سلامت روابطشان مهمتر از حفظ توجه تحسین کنندگان دور است.

ترازو یک علامت اصلی است، به این معنی که ترازوها بر این اساس در راه اندازی ابتکارات جدید عالی هستند. با این حال، از آنجایی که ترازوها در همه کارها دیدگاه های متعددی را در نظر می گیرند، این علائم هوایی با بلاتکلیفی دست و پنجه نرم می کنند. به جای اینکه دائماً به دنبال دیدگاه های بیرونی باشند، ترازوها بهتر است شهود خود را توسعه دهند (و به آنها اعتماد کنند). جدای از دوسوگرایی مشخصه آنها، ترازوها می توانند تقریباً در هر موقعیت اجتماعی حرکت کنند، و به سادگی با روشن کردن جذابیت، تعارضات را حل کنند.

افرادی که تحت نشان ترازو به دنیا آمده‌اند صلح‌آمیز و بی‌طرف هستند و از تنها بودن نفرت دارند. مشارکت برای آن‌ها بسیار مهم است، زیرا آینه‌ی خودشان‌اند و کسی که به آن‌ها این توانایی آینه بودن را می‌دهد خودشان هستند. این افراد شیفته تعادل و تقارن هستند، به دنبال عدالت و برابری هستند و از طریق زندگی درک می‌کنند که تنها چیزی که باید واقعا ً برایشان مهم باشد درون هسته مرکزی وجودشان است. این کسی است که تقریبا ً هر کاری برای جلوگیری از درگیری انجام می‌دهد و صلح را در هر زمان ممکن حفظ می‌کند.

نشان ترازو یک نشان هوا است که بین دوقلو و آکواریوس تنظیم شده است؛ و به این اشخاص انگیزه ذهنی، خرد بالا و یک ذهن تیز داده است. آن‌ها از کتاب‌های خوب، بحث‌های دشوار و افرادی که چیزهای زیادی برای گفتن دارند الهام خواهند گرفت. هر نماینده ترازو به هنگام صحبت با افراد دیگر باید محتاط باشد، زیرا وقتی مجبورند تصمیم‌ بگیرند که طرف یا طرفین را انتخاب کنند، ناگهان متوجه می‌شوند که ممکن است در جای اشتباهی قرار داشته باشند و توسط افراد اشتباه محاصره شده باشند. هیچ شریک زندگی نباید فراموش کند که آن‌ها نقطه‌نظر و عقیده‌ی خودشان را دارند.

کارت اوراکل فروش کارت های تاروت

سیاره حاکم بر نشان ترازو، ونوس است که این افراد را به عاشقان بزرگی تبدیل کرده است، اما همچنین مشتاق چیزهای مادی و گران قیمت. زندگی‌شان باید با موسیقی و هنر و بازدید از مکان‌های زیبا غنی شود.

ترازو – سنجش و توازن روح ما، کوتاه‌ترین اسطوره از همه نشان‌ها و کوتاه‌ترین صورت فلکی در آسمان، معروف به انبردست نشان عقرب. ترازو، نقطه‌ای از تعادل در دریای افراط و تفریط است که تنها از طریق درجه پانزدهم این نشان باشکوه جلوه‌گر می‌شود. یک احساس ناامن در ترازو وجود دارد گویی آنها مطمئن نبودند که کدام بشقاب ترازو در آینده سنگینی می‌کند و آگاه‌ نبودند که همه چیز می‌گذرد و به ما یاد می‌دهند که نسبت به دیگران محتاط باشیم.

هر کاری که ما در طول عمر خود انجام می‌دهیم تنها در خدمت این است که راهی را برای روح خود به سمت آن ” قدرت بالاتر ” نشان دهد تا سرانجام جوهره و موجودیت‌مان سنجیده شود. به ما می‌گوید که کجا اشتباه کردیم و چه کار درستی انجام دادیم ترازوها ناخودآگاهانه به ما یاد می‌دهند که رهایی واقعی در ملایمت و آهستگی نهان است.

نشانه زودیاک ترازو: همه چیز درباره طالع بینی مقیاس ها

 

علامت زودیاک ترازو با مقیاس نشان داده می شود ، همه چیز در مورد یکنواختی و انصاف است. ترازو هفتمین نشانه در چرخه زودیاک است ، و آن یک است علامت کاردینال که به معنای آغاز آن است فصل پاييز . دومین از سه است عنصر هوا علائم (بعد از برج حمل ) ، و ترازو با نسیم ملایم تر و لطیف تری ، تمایل به حسن نیت علائم برج حمل را تعدیل می کند. مانند برخی دیگر از علائم ، ترازوها توسط دوست داشتنی ها اداره می شوند سیاره زهره .

نماد ترازو:
معنی:ترازوها
محدوده زمانی:۲۳ سپتامبر تا ۲۲ اکتبر
عنصر: هوا
کیفیت: اصلی
سیاره حاکم:سیاره زهره
بهترین سازگاری: جوزا و دلو
سازگاری خوب: لئو و قوس

صفات و ویژگی های زودیاک ترازو

علامت زودیاک ترازو اغلب می بینند که مسائل پیچیده را در ذهن خود سنگین می کنند. آنها آرزو می کنند که باهوش دیده شوند ، اما این به قیمت ظاهر آنها نیست. آنها عدالت می خواهند ، اما نه به قیمت برهم زدن آرامش. بسیاری از ترازوها طولانی برای ازدواج ، اما نه به قیمت آزادی که با مجرد بودن همراه است.

صفات مثبت زودیاک ترازو

علامت زودیاک ترازو بسیار اهل بذله گویی ، جذاب و بسیار محاوره ای هستند. آنها در تسکین مزاج درد و یا استقبال از یک غریبه بسیار خوب هستند. موقعیت هایی که خواستار استعدادهای اجتماعی هستند ، ویژگی اصلی آنها است. بیش از هر چیز ، آنها در حل مسئله و یافتن راه حل به صفر می رسند ، مهم نیست که چه نوع مسئله ای خود را نشان دهد. به همین دلیل ، دیپلماسی و گوش دادن به همه طرف های درگیر مناسب آنها است. زودیاک ترازو در قلب قلب خود رمانتیک هایی به سبک قدیمی است و آنها سعی می کنند مکالمات خود را همیشه دلپذیر نگه دارند.

بخوانید:  علامت زودیاک ماهی صفات و ویژگی ها

صفات منفی زودیاک ترازو

مردم ترازو عشق زیبایی و چیزهای زیبا ؛ به حدی که گاهی اوقات آنها ظاهر را می گیرند و فراموش می کنند زیر سطح را نگاه کنند. به همین دلیل ، آنها گاهی اوقات بدون اینکه متوجه شوند ، تمایل به معاشقه دارند. مسئله این است که ، اگر علاقه مند به ترازو یا فقط اجتماعی بودن باشند ، ممکن است افرادی که در مرحله دریافت قرار دارند رمزگشایی سختی داشته باشند.

مشکل دیگر مربوط به نگرانی آنها در مورد حفظ صلح و خوشایند کردن اوضاع است. این می تواند ترازوها را جدا کند. آنها فقط برای جلوگیری از درگیری ممکن است خود را جذاب جلوه دهند. سرانجام ، عدم قاطعیت می تواند برای ترازو فلج کننده باشد نماد ستاره زیرا آنها احساس می کنند که قبل از انجام هر کاری باید تمام گزینه ها را بسنجند. یک تصمیم اشتباه می تواند ویرانگر باشد!

خصوصیات مرد ترازو

مرد ترازو صلح طلب و کمال گراست. او از درگیری جلوگیری می کند به هر قیمتی ، و او تلاش می کند تا همه ممکن را راضی کند. نر ترازو این کار را با مطالعه همه زوایا و گوش دادن به همه دیدگاه ها قبل از تصمیم گیری در مورد هر کاری انجام می دهد. تصمیم گیری از هر نوع ، مانند انتخاب رستوران یا فیلم ، صبر زیادی از جانب دیگران می طلبد ، اما با این حال مدت زمان زیادی طول می کشد.

آموزش فال پاسور از مبتدی تا پیشرفته
چیزی که هم قرعه کشی اوست و هم سقوط احتمالی او ، شهرت وی به عنوان یک معاشقه غیرقابل جبران است. حتی اگر پسر زودیاک ترازو در یک رابطه متعهد است ، او این کار را ادامه خواهد داد ، و برای او دشوار است که آن را صدمه ببیند. تسخیر جنسی بندرت هدف او است. بلکه توجه ، تحسین و تحسین را دوست دارد. به ندرت عمیق تر از آن می شود. [ مقاله کامل را بخوانید ]

خصوصیات زن ترازو

زن ترازو همیشه وقت می خواهد تا به بهترین شکل ممکن ظاهر شود در اصل سلیقه ای و کلاسیک. از هر نظر هرگز خیلی جسور و بلند نیست ، او با سلیقه زنانه است. او تلاش زیادی برای مهارت های مکالمه خود می کند و به دیپلماسی و جذابیت خود می بالد. متاسفانه ، زنان ترازو به راحتی افسرده می شوند. این تا حدی است زیرا آنها زیبایی و انصاف را بسیار دوست دارند ، اما دنیا فقط به آرمان های آنها پایبند نیست.

از آنجا که خانم ترازو مقدار زیادی را به فکر خود می اندازد (ظاهر ، عقاید ، نیازهایش) ، ممکن است کمی خودخواهانه به نظر برسد ، اما ظاهر ظاهری فریبنده است. ماده ترازو به همان اندازه به نظرات دیگران علاقه مند است ، و یکی از نقاط ضعف او تغییر عقاید خود به نفع دیگران است که کمی راحت است (اغلب برای حفظ صلح). [ مقاله کامل را بخوانید ]

ترازو عاشق

ترازو عاشق یک افسون است ، که توسط پیروان احاطه شده است. اما او تمایل به داشتن یک زندگی عاشقانه پر فراز و نشیب دارد. علامت زودیاک ترازو یک کمال گراست و او خواستار کمال از یک شریک زندگی است. اگر شریک زندگی درخشش خود را کمی از دست بدهد یا پروانه ها دیگر بال بال نزنند ، ترازو تمایل دارد به سراغ چشم انداز بعدی برود. این اتفاق می افتد تا زمانی که مورد مناسب ظاهر شود. برای برخی ، این هرگز اتفاق نمی افتد. گاهی اوقات ، تجزیه و تحلیل وضعیت یک ترازو به قدری طول می کشد که علاقه به عشق او را تسخیر می کند یا حتی از بین می رود. هر یک از گزینه ها به خوبی برای Libra خبر نمی دهد. [ مقاله کامل را بخوانید ]

مرد ترازو عاشق

به مرد ترازو دوست دارد ایده عشق و برای حفظ آن بسیار تلاش خواهد کرد. مردان ترازو می دانند چه موقع باید صحبت کنند و چه موقع گوش دهند. این همان چیزی است که آنها را به چنین محاوره خوبی تبدیل می کند. اگر او چیزهای خوبی می گوید اما به نظر دور می رسد ، این یک هشدار است. یاد آوردن، مردان ترازو عاشق همیشه متنفر بودن از حامل اخبار بد. بهتر است با یک عاشق ترازو صبور باشید. اگر این مسئله مرتفع شود یا نه ، باید خودش کار کند و هیچ چیز او را عجله نمی کند.

اگر نر ترازو عاشق عجله یا فشار احساس می شود ، همه شرط بندی ها خاموش است. او دوست دارد که چاپلوس شود و زیبایی را دوست دارد ، بنابراین شریک زندگی اش باید به او بگوید که چقدر خاص است و باید ظاهر خود را حفظ کند. اگر عشق او شروع به نادیده گرفتن حضور او کند ، او آن را شخصی می گیرد. از طرف دیگر ، اگر شریک زندگی او لباس طراح جدیدی بخرد ، مرد ترازو از برچسب قیمت ناراحت نخواهد شد. در عوض ، او از نوع نگاه او قدردانی خواهد کرد.

زن ترازو عاشق

به زن ترازو عاشق وسواس زیبایی چیزهای زیبا ، مردم ، مکان ها و افکار. او بیش از هر چیز دیگری دوست دارد که به او گفته شود زیباست (اما درصورتی که صمیمانه باشد). گردهمایی های اجتماعی از ویژگی های اصلی اوست ، دلیل اصلی این امر این است که او عاشق صحبت کردن و شنیدن آخرین اخبار است. او به خاطر همه جذابیت هایش ، بازی های فکری را دوست ندارد.

اگر ماده ترازو کسی را پیدا می کند که فکر می کند شریک خوب ، ذهن او به اضافه کاری می رود ، و جزئیات را کار می کند. او باید کامل باشد ، و رابطه باید کامل باشد. هنگامی که نگهبان خود را کنار گذاشت ، می تواند شایان ستایش و وفادار باشد. عشق Libra را به انصاف بخاطر داشته باشید. اگر او را تقلب کردید ، منتظر فرصتی دیگر نباشید!

قرار ملاقات با یک ترازو: سازگاری عاشقانه

از آنجا که Libra یک است هوا علامت ، دو علامت هوای دیگر ( جوزا و دلو ) بسیار سازگار هستند. این بدان دلیل است که علائم هوا بر روی افراد متمرکز شده و از دریچه ذهن به زندگی نگاه می کنند. جوزا مطابقت بهتر این دو است زیرا که هستند انعطاف پذیری کافی برای انطباق به ماهیت خواستار ترازو دیگر مسابقات خوب این مسابقات هستند آتش علائم واقع شده در نزدیكترین ترازو ( لئو و قوس ) هوا زندگی مضاعفی را که برای برق زدن به آن نیاز دارد به آتش می بخشد.

در حالی که دو دوست یابی هر یک از این احتمالات وجود دارد ، این واقعیت که هر دو دوست دارند از ظرافت برای به دست آوردن کنترل خود استفاده کنند و تصمیم گیری هر دو مدت زمان زیادی را صرف می کند ، احتمالاً این زوج را نابود می کند. خبر خوب این است که آنها احتمالاً هرگز تا زمان جدایی با یکدیگر مشاجره نخواهند کرد. بدترین مسابقه برای علامت زودیاک ترازو است برج جدی زیرا آنها متفاوت هستند. برج جدی آنقدر روی کار و برنامه متمرکز است که ترازو احساس می کند کنار گذاشته شده و احتمالاً آسیب دیده است. [ مقاله کامل را بخوانید ]

بخوانید:  فال زودیاک فال تمام ماه

دوست یابی با یک مرد ترازو

قابل توجه ترین چیز در مورد دوست یابی با مردان ترازو حتی مزاج آنها است او بسیار اجتماعی است و در روابط دوستانه شکوفا می شود. او از یک بحث مدنی لذت می برد و عادت سالمی دارد که احساسات خود را از آن دور کند. حتی بیشتر از موضوع ، وقتی هستید قدمت یک مرد ترازو ، او دوست دارد همه طرف ها و منطق پشت هر دو طرف را کشف کند.

اگر می خواهید توجه او را به خود جلب کنید ، ببینید آیا می توانید با ارائه موضوعی او را شروع کنید و بگذارید برود. ضروری است که در بحث بیش از حد احساساتی نشوید ، بنابراین در مورد مشکل خود با دقت فکر کنید. به احتمال زیاد شما نیاز به ارائه با قرار اول از آنجا که ترازوها به بلاتکلیفی مشهور هستند. فقط مطمئن شوید که کار خیلی وحشی نیست که بتواند از عهده او برآید. پس از برقراری رابطه ، مرد ترازو برای جلب رضایت شما بسیار سخت کار خواهد کرد اما انتظار نداشته باشید که او مستقیماً از طریق احساسات یا عاطفه عشق را نشان دهد.

دوست یابی با یک زن ترازو

شروع مکالمه وقتی دوست یابی با یک زن ترازو نباید سخت باشد اونها لذت میبرند بحث های مفید ، و همچنین معاشقه ، بنابراین قدم بردارید! با این حال ، یک نکته قابل توجه این است که او از یک فرد پر زرق و برق و پر زرق و برق قدردانی نخواهد کرد ، بنابراین فقط آن را آرام کنید و خوشایند باشید. از آنجا که ذکاوت و جذابیت به طور طبیعی به او وارد می شود ، ممکن است احساس عجله در کارها داشته باشید ، اما این یک اشتباه بزرگ است. به او وقت دهید تا همه چیز را تأمل کند و در صورت علاقه به شما اطلاع می دهد.

مانند مردان ترازو ، توانایی زنان ترازو در تصمیم گیری سریع مناسب آنها نیست ، بنابراین صبور باشید. هنگام انتخاب قرار ملاقات با زنان ترازو ، ایده های سنتی بسیار عالی هستند ، اما به دنبال مکان هایی باشید که وی بتواند اجتماعی نیز باشد. به احتمال زیاد ، او افرادی را پیدا می کند که می شناسد و می تواند شما را وارد حلقه خود کند.

اگر سعی کنید خانواده او را بشناسید ، از آن استقبال می شود. فقط به یاد داشته باشید که شما تاریخ ترازو چیزهای زیبا را دوست دارد اگر پول زیادی ندارید ، بعضی از گل ها ، یا حتی یک گل ، یک فکر دوست داشتنی است. او تمایل دارد بیش از حد در مورد چیزها فکر کند ، بنابراین به او فرصت دهید تا تصمیم بگیرد که آیا شما تنها یک شخص هستید.

جنسیت زودیاک ترازو

علامت زودیاک ترازو شروع روابط در اوایل زندگی غیر معمول نیست. این بدان معنا نیست که آنها وسواس زیادی در رابطه جنسی دارند. بلکه احساس می کنند برای رسیدن به نیاز به تعادل نیاز به همراهی با کسی دارند. جنبه فیزیکی روابط جنسی ترازو بالاترین اولویت آنها نیست ، اما آنها می خواهند همه چیز عادلانه باشد. بنابراین ، آنها توجه می کنند و انتظار دارند در اتاق خواب مورد توجه قرار گیرند.

بزرگترین مشکل این است که بدانید چه کتابخانه جنسی فکر می کند زیرا در ظاهر ، یک ترازو لبخند است. آزادگان برای حفظ صلح دست به هر کاری می زنند ، اما ممکن است دیگر خوشحال و حتی عاشق نباشند و مطمئن نیستند که چگونه بدون ایجاد صحنه به موضوع نزدیک شوند.

LIBRA MAN جنسی

مرد زودیاک ترازو از جنبه مفهومی و نه جنبه های نفسانی آن ، از رابطه جنسی لذت می برد. او آگاه است که همه افراد متفاوت هستند و آنچه آنها را خوشحال می کند نیز متفاوت است. او از دادن و دریافت لذت می برد و برخلاف سایر علائم زودیاک ، از شرکایی که کامل نیستند بسیار بخشنده است.

بیشتر مردان ترازو از نظر جنسی شریک زندگی خود را برابر می دانند. آنها به جای مبارزه برای دستیابی به قدرت ، آن را مانند عمل متعادل سازی . در واقع ، ترازوها ترجیح می دهند در هنگام عمل جسمی ، کند حرکت کنند. برای آنها ، یک شب با موسیقی زیبا ، غذای خوب و شراب ، و شریکی که وقت خود را صرف ظاهر خود کرده است به همان اندازه تحریک کننده است.

LIBRA WOMAN جنسی

زن زودیاک ترازو از نظر جنسی هیچ وقت عجله ای ندارد و این بدان معنی است که شما هم نباید باشید. اگر وقت خود را برای جلب رضایت او بگذارید ، او این کار را برای شما انجام می دهد. او دوست دارد حتی قبل از اینکه موضوع جنسیت مطرح شود ، به او گفته شود چیزی زیبا ، جذاب و شیرین است. ادامه دادن ارتباطات بین شما در این مرحله بسیار حیاتی است ، در غیر این صورت وی تصور می کند شما علاقه خود را از دست داده اید.

برای حفظ علاقه زن ترازو ، خود را حفظ کنید ظاهر در همه زمان ها تا به ذات پاک او متوسل شود. از نظر زن ترازو ، رابطه جنسی کیفیت است و نه کمیت. او از فرصت خود استفاده می کند تا درباره شما و آنچه دوست دارید بیاموزد و انتظار همان را از شما دارد. او مانند همتایان مرد خود عملکردی کمتر از درخشان را می بخشد. برای او ، به هر حال بیشتر ایجاد رابطه ای بر اساس اعتماد است.

ترازو به عنوان والد: سازگاری والدین

تا حدی ، والدین ترازو به قدری بر خشنودی دیگران متمرکز شده اند که می توانند پوشاک باشند ، به خصوص اگر فرزندان با اراده ای داشته باشند. در عین حال ، کودکان یک ترازو هرگز تعجب نخواهند کرد که آیا آنها را دوست دارند یا نه. همچنین ، از آنجا که بیشتر والدین علامت زودیاک ترازو خنده دار و دلپذیر هستند ، فرزندان آنها به پدر و مادر خود به عنوان دوست و محرم اعتماد می کنند. آنها از مثال Libra یاد می گیرند که چگونه سازش کنند ، چگونه تعاملات اجتماعی را مدیریت کنید ، و چگونه زیبایی را ارزیابی کنیم. از آنجا که سازگاری لباس والدین Libra نیست ، یادگیری نحوه پایین آوردن پای ضروری و چگونگی ایجاد روال ، مهارت های اساسی برای یادگیری است.

جادوی جذب ثروت با شمع تراپی | جذب ثروت و پول

ترازو به عنوان پدر

به پدر ترازو از پدر بودن لذت می برد ، اما همچنین با استرس همراه است. او آرزوی روزی را دارد که فرزندانش آنقدر بزرگ شوند که بتوانند به عنوان یک شخص معتبر به او نگاه کنند. در عین حال ، او از اینکه فرزندانش از او بدش بیایند ، وحشت دارد زیرا به آنها می گوید کاری را که دوست ندارند انجام دهند (یا کاری را که می خواهند انجام ندهند) انجام ندهند.

بخوانید:  ۱۰ ویژگی شخصیتی عقرب که باید بدانید

همچنین ، به دلیل پدران ترازو در پنهان کردن احساسات منفی بسیار خوب هستند ، وقتی بچه ها کار اشتباهی انجام می دهند اغلب مخالفت خود را نشان نمی دهند. این ممکن است بچه ها را به سمت بی نظمی نظم و انضباط سوق دهد. بهترین ویژگی پدران ترازو توانایی آنها در آموزش درست و غلط و انصاف به فرزندان است. [ مقاله کامل را بخوانید ]

ترازو به عنوان یک مادر

اگر یک چیز وجود دارد a مادر ترازو مطمئناً این کار را انجام می دهد ، این اطمینان حاصل می کند که فرزندان او هنگام رشد همه چیزهای خوب را دارند. او نمی تواند آنها را از بین ببرد. او همچنین در زندگی فرزندان خود بسیار حضور دارد و حضور خود را ، چه در یک رسیتال و چه یک بازی ، احساس می کند.

مستند سازی وقایع اساسی و ستایش فرزندانش طبیعتاً کاملاً جدی است مامان ترازو . حتی مهمتر الگوسازی او از رابطه عاشقانه سالم با شریک زندگی اش است. متأسفانه ، مانند پدران ترازو ، مادران ترازو نیاز به یادگیری ایجاد مرزها ، پیامدهای واقعی و اقتدار سازگار با فرزندان خود دارد. [ مقاله کامل را بخوانید ]

ترازو در کودکی: ویژگی های دختر و پسر

کودکان ترازو از ابتدا اجتماعی و غیرمحور هستند. آنها از تسکین احساسات آسیب دیده یا ارتباطات نادرست لذت می برند. بسیار مهم است که آنها هم یک دوست یا دو دوست صمیمی داشته باشند و هم گروهی از همبازی های گاه به گاه. آنها هرگز نباید شركت كنند و هرگز نباید به آنها گفت كه صحبت یا پرسیدن را متوقف كنند! آنها کنجکاوی طبیعی نسبت به جهان دارند ، و اگر این مسئله سلب شود ، شما باشید کودک ترازو ناراضی خواهد بود از آنجا که آنها علاقه زیادی به حفظ صلح دارند ، هر کس که کاملا بی ادب باشد آنها را به راه می اندازد. یک مداخله ممکن است ایده خوبی باشد بچه های ترازو بسیار جوان هستند و بحث در مورد چگونگی مدیریت چنین شرایطی در سنین بالاتر درست است. کوچولوی تو کودک ترازو مردم پسند است! [ مقاله کامل را بخوانید ]

طالع بینی تناسب اندام LIBRA

برای آن سخت نیست علامت زودیاک ترازو ببینید که هر دو ورزش و یک رژیم غذایی سالم برای حفظ سلامتی ضروری هستند. به همین دلیل ، یافتن ترازو در یک تمرین منظم و برنامه غذایی معمول نیست. از آنجا که ترازوها دوست دارند اجتماعی باشند ، فعالیت های گروهی ایده خوبی است . در نظر گرفتن کلاسهایی با دوستان خود و متناسب کردن آنچه که انجام می دهید متناسب با آنچه از آن لذت می برید ، استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر جنبه اجتماعی مهمترین چیز برای شما باشد ، کلاسهای رقص را در نظر بگیرید یا فقط رقصیدن با دوستان! اگر ترجیح می دهید از ورزش های پرتحرک دور باشید ، ماشین های مدار در یک سالن ورزشی یک گزینه عالی است ، و شما هنوز هم می توانید این کار را با دوستان خود انجام دهید! [ مقاله کامل را بخوانید ]

فال شغلی LIBRA

دیپلمات و یک شخص بودن به طور طبیعی به شما می رسد ، ترازو. مشاغل مربوط به نقاط قوت خود مانند یک بودن را در نظر بگیرید مترجم ، دیپلمات ، فروشنده ، هماهنگ کننده مهمانی ، و غیره در عین حال ، نماد شما ، ترازو ، نمادی از عدالت است. انصاف برای شما حیاتی است ، چه برای خودتان باشد و چه برای شخص دیگری. به همین دلیل ، و از آنجا که شما یک ارتباط برقرار عالی هستید ، ممکن است کار در زمینه اجرای قانون ، مدنی ، یا قانون کیفری .

سرانجام ، سیاره حاکم شما ، زهره ، به شما چیزهای زیبا را دوست دارد. بسیاری از افراد ترازو از ذوق و خلاقیت خوبی برخوردارند. ترازو ، امکان کار در روش ، فیلم ، یا تزئینی زمینه های. نکته منفی شما نتیجه یکی از نقاط قوت شماست. شما مردم را دوست دارید ، و دوست دارید با مردم صحبت کنید. به همین دلیل ، ممکن است مکالمه خود را با دیگران جالب تر از مهلت مقرر در آینده یا سایر موارد وقت شناسی بدانید. [ مقاله کامل را بخوانید ]

فال پول LIBRA

علامت زودیاک ترازو می تواند درمورد شغلی تصمیم بگیرد که برای آنها خوب باشد. این احتمال وجود دارد که ترازو بتواند درآمد خوبی کسب کند. متأسفانه ، ترازو در خرج كردن نیز بسیار تبحر دارد. خرید وسایل یا تعطیلات برای شما یا شخصی که به او اهمیت می دهید بسیار سرگرم کننده است! این بدان معنا نیست که آنها حساب و پرداخت قبض خود را تماشا نمی کنند. آنها باید تمام حساب ها را توزین و توازن کنند و بدانند چه اتفاقی می افتد. بیش از حد در انگیزه اتفاق می افتد. وقتی ترازوها به هوش می آیند ، اطمینان حاصل می کنند که همه چیز به حالت عادی برگشته است. هر چیزی کمتر برای آنها ناراحت کننده است. [ مقاله کامل را بخوانید ]

نکات مد LIBRA

بهترین ویژگی یک ترازو چهره اوست. ترازو علامت خورشید دارای ویژگی های منظم ، لب های پر ، و چشمان بادامی شکل است. کسانی که آرایش می کنند می توانند خیلی ساده نگاه طبیعی فقط با یک اشاره براق. در مورد لباس ، لوازم جانبی به معنای بیان بیانیه فقط در یک یا دو قطعه است. کفش ها هنوز به آنها نیاز عملی دارند شیک . انتخاب لباس شما متناسب با موقعیت و سبک آن زمان است. شما هرگز بی جا نگاه نخواهید کرد! ترازوها آن را با رنگ و پارچه ایمن بازی می کنند ، اما وقتی یکدست می شوند ، جسورانه تری را امتحان می کنند صورتی ها و بنفش ، رنگ ها با پوست شبنم خود عالی هستند.

نکات سفر LIBRA

ترازو ، همیشه در جستجوی تعادل ، مایل است آن را در مقصد سفر نیز پیدا کند. شهرهای بزرگ مانند پاریس یا نیویورک به دلیل گالری ها ، ممکن است گزینه های خوبی باشد مناظر زیبا ، اما شما می خواهید در یک پنت هاوس زیبا و ساکت با سرویس اتاق نیز اقامت داشته باشید. سر و صدای زیاد یا خلوت زیاد برای شما مناسب نیست. اگر این موضوع جذاب نیست ، یک گریز مانند را در نظر بگیرید Martha’s Vineyard ، مالیبو ، یا سفر به پایین ریویرای فرانسه ممکن است گزینه های عالی باشد. تحریک اجتماعی و زمان آرامش در مقادیر مساوی باعث می شود که شما سرحال باشید. مهمترین عاملی که باید بخاطر بسپارید این است که علائم زودیاک ترازو دوست ندارد به تنهایی سفر کند. یکی دیگر از افراد قابل توجه یا گروهی از دوستان لذت بخش ، کلید اوقات خوش برای ترازو است. پس از همه ، شما می خواهید خاطرات خود را به اشتراک بگذارید!

شخصیت های معروف ترازو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *