معاون دانشجویی دانشگاه امیرکبیر گفت: ۲۸ مهرماه آخرین مهلت ثبت نام برای وام‌های ضروری این دانشگاه برای مقطع روزانه دکتری است.
رضا صراف معاون دانشجویی دانشگاه امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: متقاضیان دریافت وام دانشجویی این دانشگاه جهت دریافت این نوع وام ها باید با مراجعه به صندوق رفاه واحد دانشگاه‌شان درخواست خود را ارائه کنند.

وی ادامه داد: این نوع وام برای دانشجویان روزانه در نوبت دوم ویژه دکتری است که با مراجعه به سایت صندوق رفاه دانشجویان امکان‌پذیر است.

معاون دانشجویی دانشگاه امیرکبیر افزود: دانشجویان متقاضی وام های زیارت، ازدواج و ودیعه مسکن متاهلین و موارد خاص بعد از ثبت نام درخواست وام در سامانه صندوق رفاه فرم درخواست وام مورد نظر را دریافت و تا تاریخ ۸ آبان‌ماه سال جاری به اداره رفاه دانشجویان تحویل دهند.

ضراب بیان کرد: دانشجویانی که نسبت به ثبت نام اولیه در این پورتال اقدام کنند در اولویت پرداخت قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: آن دسته از دانشجویانی می توانند در این سامانه ثبت نام کنند که تسویه حساب در مقطع قبل را به طور کامل انجام داده باشند.

معاون دانشجویی دانشگاه امیر کبیر تصریح کرد: برای دانشجویان مجازی و پردیس در صورت مازاد اعتبار تخصیصی وام شهریه نوبت دوم تعلق می‌گیرد.

ضراب در خصوص میزان وام پرداختی ادامه داد: میزان وام پرداختی به دانشجویان در هر نیمسال بستگی به میزان اعتبار تخصیصی صندوق رفاه دانشجویان دارد.

معاون دانشجویی دانشگاه امیر کبیر یادآور شد: دانشجویان باید همراه با ضامن معتبر جهت تشکیل پرونده خود در راستای مقررات جاری دانشگاه اقدام کنند.