دوره یک روزه نظام بهداشت، سلامت و محیط زیست ویژه دانشجویان جدید مقطع کارشناسی ارشد و دکترا برگزار می شود؛ شرکت در این دوره شرط ورود به آزمایشگاه است.
به گزارش کنکوری ارشد دکتری به نقل از روز چهارشنبه ایرنا، معاونت پژوهشی دانشگاه علم و صنعت ایران به منظور برقراری نظام بهداشت، سلامت و محیط زیست HSE دوره یک روزه ای را ویژه دانشجویان جدید مقطع کارشناسی ارشد و دکترا این دانشگاه در روز پنجشنبه بیست و نهم مهرماه ۹۵ برگزار می کند.
بر اساس اطلاعیه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران، حضور این دانشجویان در دوره مذکور الزامی است و این گروه از دانشجویان، صرفا بعد از گذراندن دوره و کسب نمره قبولی در آن، می توانند مجوز ورود به آزمایشگاه های دانشکده را اخذ کنند.
در اطلاعیه معاونت پژوهش دانشگاه علم و صنعت ایران آمده است: دانشجویان جدید الورود مقطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده های شیمی و فیزیک و مهندسی مواد، مهندسی شیمی، مهندسی مکانیک، مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر می بایست پس از شرکت در دوره روز ۲۹ مهرماه ۹۵ ، راس ساعت ۱۷ روز شنبه اول آبان ماه ۹۵ نیز در امتحان دوره ی مذکور شرکت کنند.
بر اساس بخش دیگری از این اطلاعیه، تنها دانشجویانی می توانند مجوز ورود به آزمایشگاه های دانشکده های مذکور را دریافت کنند که در این دوره شرکت کرده و موفق به کسب نمره قبولی در آن شده باشند.