ساعت های پایانی ثبت‌نام آزمون دکتری96

ساعت های پایانی ثبت‌نام آزمون دکتری96

 

 

 

 

 

 

 

 ساعت های پایانی ثبت‌نام آزمون دکتری96

 

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری ۹۶ تمام دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد با توجه به مهلت تمدیدشده ساعت ۲۴ فردا سه‌شنبه ۳۰ آذرماه جاری پایان می‌پذیرد، افزود: تاکنون بیش از ۱۶۳ هزار داوطلب در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: به تمام داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت‌نام برای آزمون فوق اقدام نکرده‌اند، اکیداً توصیه می‌شود در این مهلت باقی‌مانده و حداکثر تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه ۳۰ آذرماه جاری با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org و مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه‌های مربوط در صورت واجد شرایط بودن اقدام کنند.

توکلی بیان داشت: آن دسته از داوطلبانی که متقاضی پذیرش در دوره دکتری ۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی هستند نیز ضرورت دارد نسبت به انجام ثبت‌نام و بر اساس اطلاعیه‌های سازمان سنجش آموزش کشور و با توجه به دفترچه راهنمای شرکت در آزمون منحصراً از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور و حداکثر تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه ۳۰ آذرماه جاری برای ثبت‌نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: در صورت عدم مراجعه داوطلبان متقاضی دانشگاه آزاد اسلامی برای ثبت‌نام در آزمون دوره دکتری به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و عدم تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت‌نام از نظر این سازمان به عنوان داوطلب آزمون دکتری ۹۶ تلقی نخواهند شد و امکان شرکت آن‌ها در آزمون مذکور وجود ندارد.

حسین توکلی اذعان داشت: تا ساعت ۸ صبح امروز، دوشنبه ۲۹ آذرماه جاری تعداد ۱۶۳ هزار و ۸۰۹ داوطلب نسبت به ثبت‌نام در آزمون دکتری ۹۶ اقدام کرده‌اند؛ همچنین آن دسته از داوطلبانی که نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کردند، در صورت تمایل می‌توانند اطلاعات ثبت‌نامی خود را مشاهده و ویرایش کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *