دکتری

ضمن تبریک به پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری سال ۱۳۹۵ دانشگاه گیلان، درخصوص  نحوه سپردن تعهد به دانشگاه، توجه داوطلبان محترم را به نکات زیر جلب می نماید:

جهت سهولت در دریافت فرم های تعهد از داوطلبان، پذیرفته شدگان می توانند از تاریخ ۲۶ لغایت ۲۹ دی ماه به دو طریق نسبت به سپردن تعهد اقدام نمایند:

۱– پذیرفته شدگان می توانند فرم مذکور را از سایت دانشگاه دریافت نموده و پس از تکمیل، امضا و اثر انگشت و اخذ گواهی امضا از یکی از دفترخانه های اسناد رسمی، فرم تایید شده را از طریق کاربری خود در سامانه آزمون دکتری بارگذاری نمایند.

۲-درصورت تمایل، پذیرفته شدگان اصلی می توانند جهت سپردن تعهد به دانشکده مربوطه مراجعه نمایند. در این صورت لازم است شخصا با دردست داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی به گروه مربوطه مراجعه نمایند.

بدیهی است درصورت عدم سپردن تعهد در بازه زمانی تعیین شده و طبق روال تعیین شده، قبولی داوطلب در رشته معرفی شده لغو می گردد.

اعلام اسامی افراد ذخیره و اخذ تعهد از آنها با رعایت ظرفیت هر کد رشته محل و براساس رتبه، از تاریخ ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ آغاز خواهد شد که مراتب متعاقبا اعلام می گردد.

نمونه فرم تعهد و تذکرات مهم قابل توجه پذیرفته شدگان

 اسامی پذیرفته شدگان اصلی

تاکید می گردد فهرست اسامی اعلام شده براساس رتبه داوطلبان نبوده و داوطلبان جهت اطلاع از رتبه آزمون خود می توانند کارنامه را که از طریق سامانه آزمون دکتری سال ۱۳۹۵ دانشگاه، قابل دسترسی می باشد ملاحظه فرمایند.