آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان ایرانی در آمریکا

آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان ایرانی در آمریکا

آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان ایرانی در آمریکا

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از دانشگاه پیام نور، علی اصغر رستمی ابوسعیدی افزود: دانشگاه پیام نور آمادگی دارد تمامی دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا و دارندگان پذیرش قطعی از دانشگاه‌های یاد شده که به دلیل دستور اخیر رئیس جمهوری آمریکا از ورود و ادامه تحصیل در دانشگاه‌های آن کشور منع شده‌اند، را پذیرش نماید.
وی تصریح کرد: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دانشگاه پیام نور آمادگی پذیرش و ادامه تحصیل این دانشجویان در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری را دارد.
رستمی ابوسعیدی آمار اعضای هیات علمی این دانشگاه را 4 هزار عضو عنوان کرد و گفت: این دانشگاه با برخورداری از شبکه جامع آزمایشگاهی (شاپنا) وIPTV با شعار “کتاب همراه، کلاس همراه، استاد همراه” و دهها امکانات و خدمات متنوع دیگر، زمینه مناسبی برای تحصیل نخبگان فراهم آورده است.
رئیس دانشگاه پیام نور با دعوت از تمامی داوطلبان، خاطرنشان کرد: دانشجویان گرامی می توانند درخواست خود را به اداره پذیرش معاونت آموزشی دانشگاه پیام نور ارائه کنند؛ تا براساس ضوابط و شرایط زمینه تحصیل آنها در بزرگترین دانشگاه دولتی ایران فراهم شود.
دونالد ترامپ رییس جمهوری جدید آمریکا طی فرمانی از ورود اتباع هفت کشور از جمله ایران به خاک آمریکا فعلا به مدت سه ماه ممانعت کرد.
البته یک دادگاه فدرال این کشور نیز با فرمان ترامپ مخالفت کرده و به نظر می رسد تا نزدیک به یک ماه این محدودیت ورود به خاک آمریکا اجرایی نشود.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *