پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون در دانشگاه صنعتی شیراز

دکتری

پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون در دانشگاه صنعتی شیراز

درجهت اجرای آیین نامه  شماره ۲۱/۷۷۹۴۸مورخ ۹۳/۵/۵، نامه شماره ۲۱/۱۱۴۳۷۴مورخ ۹۳/۶/۳۰و همچنین اصلاحیه شماره ۲۱/۹۶۴۷۴مورخ ۹۴/۵/۲۴وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در خصوص تسهیلات آموزشی دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی برای ورود به مقاطع تحصیلی بالاتر به اطلاع می­رساند دانشگاه صنعتی شیراز جهت نیمسال اول سال تحصیلی ۹۷-۹۶ از میان داوطلبان واجد شرایط ورود به دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون مطابق جدول زیر و پس از بررسی مدارک و انجام مصاحبه دانشجو می پذیرد، زمان ارسال مدارک از تاریخ ۹۵/۱۲/۲تا ۹۵/۱۲/۲۵خواهد بود. لازم به ذکر است تاریخ مصاحبه متعاقباً از طریق سایت دانشگاه اعلام می­گردد.

نحوه ثبت نام:متقاضیان ورودی نیمسال اول سال تحصیلی ۹۳-۹۲ (که حداکثر تا ۹۶/۶/۳۱فارغ التحصیل خواهند شد) از شنبه مورخ ۹۵/۱۱/۲۷تا دو شنبه ۹۵/۱۲/۱۷باید به صورت اینترنتی ثبت نام و مدارک را در سامانه بارگذاری نمایند. پس از آن سیستم غیر فعال می گردد و این مدت به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود.

(لطفا قبل از ثبت نام فراخوان را به دقت مطالعه فرمائید.)

فراخوان کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۹۷-۹۶

معرفی نامه متقاضیان استعداد درخشان و ممتاز برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون (ویژه دانشجویان دانشگاه صنعتی شیراز)

معرفی نامه متقاضیان استعداد درخشان و ممتاز برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون (ویژه دانشجویان سایر دانشگاه ها)

لطفا فایلیهای ارسالی را به نام خانوادگی متقاضی به صورت لاتین در محل های که  به تفکیک رشته و گرایش در نظر گرفته شده است، ارسال نمائید و پس از بارگذاری فایل به انتهای صفحه مراجعه نموده و کلید ذخیره و ارسال را کلیک نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *