آخر اردیبهشت پایان ارسال آثار به نهمین دوره جشنواره فارابی

آخر اردیبهشت پایان ارسال آثار به نهمین دوره جشنواره فارابی

آخر اردیبهشت پایان ارسال آثار به نهمین دوره جشنواره فارابی

به گزارش ایسنا دکتر حسین میرزایی با اعلام این مطلب اظهار داشت: تاکنون هشت دوره جشنواره توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با همکاری یونسکو، آیسسکو و بنیاد ملی نخبگان برگزار شده و این دوره نیز دبیرخانه از اسفند ماه با دریافت آثار کار خود را آغاز کرده است.

میرزایی با تاکید بر اینکه این جشنواره ویژه تحقیقات علوم انسانی و اسلامی است، ادامه داد: پذیرش آثار به صورت الکترونیکی خواهد بود.

وی  یادآورشد: در این دوره جشنواره همانند دوره‌های قبل آثار پژوهشی شامل گزارش نهایی پژوهش، کتاب، رساله دکتری و پایان نامه کارشناسی ارشد در ۱۲ گروه علمی دریافت خواهد شد و در بخش بین الملل نیز دریافت آثار حوزه اسلام شناسی و ایران شناسی در دستور کار دبیرخانه جشنواره قرار دارد.

میرزایی ادامه داد: اختتامیه هشتمین دوره جشنواره بهمن ماه سال گذشته با حضور رییس جمهوری در سالن اجلاس سران با موفقیت به کار خود پایان داد و امید است اختتامیه دوره نهم این جشنواره نیز پس از دریافت آثار و ارزیابی در نیمه دوم سال جاری برگزار شود.

 به گفته رییس دبیرخانه نهمین دوره جشنواره فارابی مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری تعیین شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *