اعلام نتایج نهایی آزمون دوره دکتری سال ۱۳۹۶

 اعلام نتایج نهایی آزمون دوره دکتری سال ۱۳۹۶

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص اعلام‌ اسامی‌ پذیرفته‌شدگان‌ نهایی آزمون‌ ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۶ کلیه دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد.

نتایج نهایی آزمون دوره دکتری سال ۱۳۹۶

http://result2.sanjesh.org/resultphd96_sfrm/

به گزارش پی اچ دی ایران متن اطلاعیه به شرح زیر است.

ضمن آرزوی توفیق برای داوطلبان گرامی شرکت کننده در آزمون ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۶ و با امید به‌ اینکه‌ پذیرفته‌شدگان‌ این‌ آزمون‌ در سنگرهای علم و ایمان، پاسدارانی شایسته برای حفاظت از حریم این دیار و تداوم‌ بخش‌ دستآوردهای‌ انقلاب‌ اسلامی‌ در دانشگاهها و موسسات‌ آموزش‌ عالی‌ باشند، بدین‌وسیله‌ توجه پذیرفته‌شدگان نهایی‌ آزمون مذکور را به توضیحات ذیل که در دو بخش، شامل بخش اول : پذیرفته‌شدگان کلیه دانشگاهها و موسسات آموزش عالی (بجز دانشگاه آزاد اسلامی) و بخش دوم: پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی معطوف می‌دارد. 

تذکر مهم: داوطلبانی که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی قرار می‌گیرند توجه داشته باشند که منحصراً می‌توانند در یکی از کدرشته‌محلهای قبولی ثبت‌نام نمایند و به عبارتی مجاز به ثبت‌نام در هر دو محل قبولی نمی‌باشند در غیر این صورت مطابق ضوابط با آنها رفتار خواهد شد.

بخش اول: مربوط به کلیه پذیرفته‌شدگان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی (بجز دانشگاه آزاد اسلامی)

الف – تاریخ ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان: 

از کلیه‌ داوطلبانی‌ که‌ اسامی‌ آنها به‌ عنوان‌ پذیرفته‌شدگان‌ نهایی‌ هر یک‌ از کدرشته محل‌های‌ تحصیلی اعلام‌ شده‌ است‌، دعوت‌ می‌نماید برای اطلاع از تاریخ و مدارک لازم برای ثبت‌نام (علاوه بر مدارک مندرج در این اطلاعیه) ابتدا به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا موسسه محل قبولی مراجعه نمایند. بدیهی است در صورت نبودن برنامه زمانی خاص در پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه، پذیرفته‌شدگان لازم است که در یکی از روزهای سه‌شنبه ۷/۶/۹۶ و یا چهارشنبه ۸/۶/۱۳۹۶ با توجه به شرایط و ضوابط اعلام شده در ذیل برای ثبت‌نام‌ به دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی ذیربط مراجعه نمایند.

ب – نحوه گزینش نهایی و ضوابط مربوط:

۱-  گزینش نهایی هر یک از رشته‌محل ها، با توجه به قانون ۲۵ درصد ظرفیت پذیرش هر کدرشته محل به رزمندگان و ایثارگران به شرط کسب حدنصاب علمی (درسهمیه رزمندگان حداقل ۸۰ درصد و درسهمیه ایثارگران حداقل۷۰ درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده در سهمیه آزاد)  اختصاص داده شده و ۱۰ درصد اضافه بر ظرفیت با رعایت مصوبات مربوط به مربیان آموزشی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی موسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری اختصاص داده شده و گزینش براساس آن انجام گرفته است.

۲-  با توجه به ضوابط آزمون، پذیرش نهایی داوطلبان مطابق با قانون سنجش و پذیرش در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور و مطابق ضوابط مندرج در دفترچه‌های آزمون فوق‌الذکر صورت پذیرفته است.

۳- برای داوطلبان واجد شرایط گزینش، کارنامه‌ای حاوی اطلاعات لازم، نمره آزمون، نمره مصاحبه، حدنصاب نمره اعلام شده از طرف موسسه رتبه داوطلب و آخرین رتبه پذیرفته شده در هریک از کدرشته‌ محل‌های معرفی شده برای مصاحبه در سهمیه مربوط تنظیم و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در بعدازظهر روز یکشنبه مورخ ۹۶/۶/۵ قابل دسترسی خواهد بود.

۴- از آنجا که تغییر گرایش و انتقال پذیرفته‌شدگان دوره‌های دکتری «Ph.D» امکان‌پذیر نمی‌باشد، و اصولاً بررسی این امور نیز به عهده این سازمان نمی‌باشد، لذا درخواست‌های داوطلبان در این خصوص قابل بررسی نخواهد بود.

ج – مدارک‌ لازم‌ برای‌ ثبت‌نام‌: 

۱- اصل‌ و یک نسخه تصویر مدارک‌ کارشناسی‌ و کارشناسی‌ارشد مورد تایید وزارت‌ علوم، تحقیقات‌ و فنآوری‌ یا وزارت‌ بهداشت‌، درمان‌ و آموزش‌ پزشکی‌ و یا شورای عالی انقلاب‌ فرهنگی‌ که‌ در آن‌ معدل‌ دوره‌های‌ کارشناسی‌ و کارشناسی‌ارشد قید شده‌ باشد.

تبصره‌۱: پذیرفته‌شدگانی‌ که‌ به‌ دلایلی‌ قادر به‌ ارائه‌ اصل‌ مدرک‌ کارشناسی‌ارشد (فوق‌لیسانس) نمی‌باشند، لازم‌ است اصل‌ گواهی‌ تایید شده‌ توسط دانشگاه یا موسسه‌ آموزش‌ عالی‌ محل اخذ مدرک مذکور را با محتوی فرم ذیل این اطلاعیه تکمیل و پس از تأیید موسسه محل تحصیل، در زمان ثبت‌نام به موسسه محل قبولی ارائه نمایند.

تبصره‌۲: آن‌دسته از پذیرفته‌شدگانی‌ که‌ در زمان ثبت‌نام برای شرکت در آزمون (زمان ثبت‌نام ۱۳۹۵/۹/۱۶ لغایت ۱۳۹۵/۹/۲۲) دانشجوی سال آخر مقطع کارشناسی‌ارشد بوده‌اند و می‌بایست تا تاریخ۱۳۹۶/۶/۳۱ فارغ‌التحصیل شوند، به عبارت دیگر در زمان ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون دانشجو بوده‌اند، لازم است معدل کل واحدهای گذرانده آنان براساس ‌(‌۰) تا (۲۰) تا تاریخ ۹۵/۶/۳۱ (و یا حداکثر تا تاریخ ۹۵/۱۱/۳۰) توسط موسسه آموزش عالی محل فارغ التحصیلی دوره کارشناسی‌ارشد در فرم مخصوص (مندرج در صفحه ۴۰ دفترچه راهنمای ثبت‌نام و یا مندرج در صفحه ۹۶ دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی) درج و پس از تأیید مسئول ذیربط به هنگام ثبت‌نام ارائه گردد.

تبصره ۳: براساس مصوبه جلسه مورخ ۳۶۸ مورخ ۳/۱۱/۱۳۷۴ شورای عالی انقلاب فرهنگی فضلا و طلاب حوزه های علمیه قم و خراسان که دوره سطح ۳ را گذرانده‌اند و یا تا تاریخ ۳۱/۶/۱۳۹۶ دانش آموخته می‌شوند برای یکی از کدرشته‌های امتحانی مرتبط در گروه علوم انسانی مجاز به ثبت نام و شرکت در این آزمون بوده‌اند. بدیهی است این دسته از داوطلبان در صورت قبولی نیاز به گذراندن دروس پیش نیاز به تشخیص گروه آموزشی موسسه محل قبولی می باشند. ضمنا داوطلبان مربوط می‌بایست در زمان ثبت نام مدرک فراغت از تحصیل خود راکه توسط مدیریت حوزه های علمیه صادر گردیده است در اختیار داشته باشند

تبصره ۴: دارندگان مدارک تحصیلی معادل می‌بایست حائز شرایط «آیین‌نامه شرکت دارندگان مدارک معادل و غیررسمی در آزمون‌های ورودی مقاطع بالاتر» مصوبه جلسه ۸۴۵ شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که طی بخشنامه شماره ۷۷۶۳۳/۲ مورخ ۹۲/۵/۲۸ توسط معاونت آموزشی وزارت متبوع به کلیه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ابلاغ گردیده، باشند. بدیهی است آن عده از دارندگان مدارک معادل که قبل از تاریخ ابلاغ مصوبه جلسه شماره ۴۳۲ مورخ ۱۳۷۷/۹/۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی (مبنی بر ممنوعیت برگزاری دوره‌های معادل) در دوره‌های معادل پذیرفته‌ شده‌اند، در شمول این مصوبه قرار می‌گیرند.

تبصره ۵: براساس مصوبه جلسه ۷۷۱ مورخ ۹۴/۸/۲۶ شورای عالی انقلاب فرهنگی، کلیه دارندگان مدرک معادل ضمن خدمت فرهنگیان که طی سال‌های ۱۳۷۷ تا ۱۳۸۱ به دوره‌های مذکور راه یافته‌اند، حسب مورد از تسهیلات مصوبه شماره ۷۷۶۳۳/۲ مورخ ۹۴/۵/۲۸  برای ادامه تحصیل در مقاطع رسمی بالاتر برخوردار می‌شوند.

۲- اصل‌ و دو سری‌ تصویر از تمام‌ صفحات‌ شناسنامه‌ و کارت ملی.

۳- شش‌ قطعه‌ عکس‌ تمام‌ رخ‌ ۴×۳ تهیه‌ شده‌ در سال‌ جاری‌.

۴- ارائه مدرکی که‌ وضعیت‌ نظام‌ وظیفه آنها‌ را با توجه‌ به‌ بند «مقررات‌ وظیفه‌ عمومی»‌ مندرج‌ در صفحه ۳ دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۶ مشخص‌ کند (برای‌ برادران‌).

۵- پذیرفتگانی که در مقابل سهمیه قبولی آنها عنوان “رزمنده” درج شده و ارگان آنها وزارت جهاد کشاورزی است، لازم است معرفی نامه رسمی از وزارت جهاد کشاورزی با مُهر و امضاء مدیر کل امور اداری را ارائه نمایند. معرفی‌نامه‌های مذکور لازم است حداکثر تا قبل از انتخاب واحد برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۷-۱۳۹۶ از طریق ارگان ذیربط برای هر یک از پذیرفتگان مذکور به آن مؤسسه آموزش عالی تحویل گردد، در غیر اینصورت برای نیمسال دوم سال تحصیلی جاری از آنان ثبت‌نام به عمل نمی‌آید.

۶ – پذیرفتگانی که در مقابل سهمیه قبولی آنها عنوان “رزمنده” درج شده و ارگان آنها سازمان بسیج مستضعفین می‌باشد، ملزم هستند پس از ثبت‌نام در دانشگاه مربوط، با ‌همراه داشتن اصل گواهی حضور در جبهه صادره توسط سپاه استان به تاریخ جدید (سال جاری) و نامه تأییدیه تحصیلی معاونت آموزشی دانشگاه مربوط (با قید سال قبولی، مقطع و رشته تحصیلی) به معاونت سرمایه انسانی سازمان بسیج مستضعفین واقع در تهران، بزرگراه بسیج مستضعفین، روبروی اتوبان شهید محلاتی (آهنگ) مراجعه و فرم تأییدیه نهایی سهمیه خود را دریافت نمایند.

۷- داوطلبانی که با استفاده از سهمیه ایثارگران (بنیاد شهید و امور ایثارگران) پذیرفته‌ شده‌اند، در زمان ثبت‌نام، ملزم به ارائه تأییدیه سهمیه قبولی نمی‌باشند و ملاک عمل برای ثبت‌نام، همان عنوان درج شده در لیست‌های ارسالی به موسسات می‌باشد.

۸- ارائه معرفی‌نامه رسمی مبنی بر واجد شرایط بودن برای استفاده از امتیاز ویژه مربیان “رسمی- قطعی” و یا “رسمی- آزمایشی” وزارت علوم، تحقیقات و فناوری. این سهمیه شامل مربیان رسمی قطعی و رسمی آزمایشی دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که پذیرش دانشجوی آنها از طریق آزمون سازمان سنجش آموزش کشور صورت می‌پذیرد، می‌باشد.

د- تذکرات‌ مهم

۱- حضور شخص پذیرفته برای ثبت‌نام الزامی است و ثبت‌نام منحصراً در تاریخ‌های اعلام شده توسط هر دانشگاه و با ارائه مدارک کامل مندرج در این اطلاعیه صورت می‌پذیرد و عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در تاریخ‌ یا تاریخ‌های تعیین شده برای ثبت‌نام به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد.

۲ـ به پذیرفته‌شدگان توصیه می‌شود که قبل از مراجعه در تاریخ‌های تعیین شده جهت ثبت‌نام، اطلاعات تکمیلی را در پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مطالعه نمایند.

۳-  در هر مرحله‌ از ثبت‌نام‌ و هنگام‌ تحصیل‌، چنانچه‌ مشخص‌ گردد داوطلبی‌ حقایق‌ را کتمان‌ نموده‌ و یا اطلاعات غلطی ارائه و واجد شرایط نمی‌باشد، قبولی‌ وی باطل شده‌ و طبق‌ مقررات‌ با وی‌ رفتار خواهد شد.

۴- مطابق ضوابط پذیرفته‌شدگان نهایی دوره‌های روزانه در آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۶حتی در صورت عدم ثبت‌نام و یا انصراف قطعی از رشته قبولی، مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون دکتری تخصصی «Ph.D» سال ۱۳۹۷ به منظور انتخاب رشته‌های تحصیلی دوره روزانه نخواهند بود.

۵- به اطلاع کلیه متقاضیان کدرشته محل‌های مربوط به دانشگاه علوم انتظامی امین می‌رساند باتوجه به اعلام دانشگاه مذکور و طولانی شدن زمان مصاحبه داوطلبان، در هیچ‌ یک از کدرشته محل‌های دانشگاه یادشده، اعلام نتیجه‌ای در این مرحله صورت نمی‌گیرد. به عبارت دیگر اسامی پذیرفته‌شدگان نهائی، پس از اعلام نمره مصاحبه داوطلبان و گزینش نهائی متعاقباً اعلام خواهد شد.

۶- باتوجه به اعلام دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کدرشته محل‌های ۱۳۱۹، ۱۶۲۰، ۱۹۳۳ و ۱۹۸۲مربوط به دانشگاه غیرانتفاعی عدالت از ردیف رشته‌های آزمون دکتری تخصصی «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۶ حذف شده است. لذا نام داوطلبی به عنوان قبولی در کدرشته محل‌های مذکور اعلام نخواهد شد.

۷- به دانشجویان دوره دکتری تخصصی به غیر از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان در چارچوب ضوابط و اعتبارات آن صندوق، پرداخت دیگری صورت نمی‌پذیرد.

۸- به اطلاع کلیه داوطلبان می‌رساند محل تحصیل کدرشته محل‌‌های مربوط به “دانشگاه تهران- پردیس ابوریحان ورامین”، “دانشگاه تهران- پردیس ابوریحان واقع در پاکدشت” می‌باشد که بدین‌وسیله اصلاح می‌گردد. نشانی دقیق به صورت استان تهران، شهرستان پاکدشت، کیلومتر ۲۰ بزرگراه امام رضا(ع) می‌باشد.

۹-نتایج پذیرفته‌شدگان رشته‌محلهای مربوط به بورس و اعزام به خارج پس از تایید نهایی شورای مرکزی بورس و اعزام (سازمان امور دانشجویان) متعاقباً از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به منظور انجام سایر مراحل اعلام خواهد شد.

۱۰- در صورت اعلام رشته محلهای جدید از سوی موسسات آموزش عالی و تایید آنها از سوی دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم تحقیقات و فناوری و یا اعلام تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو از سوی موسسات، موضوع طی اطلاعیه‌ای از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان در روز دوشنبه مورخ ۹۶/۷/۳ اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

با توجه به کنترل های متعدد و بررسی‌های انجام شده از صحت نتایج اعلام شده اطمینان حاصل شده است؛ مع‌الوصف، داوطلبان پس از دریافت کارنامه نتایج نهایی آزمون از طریق سایت، درصورتی که درباره مندرجات کارنامه مذکور سوالی داشته باشند، می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۹۶/۶/۲۲ منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان به نشانی: www.sanjesh.org مطرح نموده و یا با شماره تلفن‌ ۴۲۱۶۳-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.  از ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری اکیداً خودداری گردد. بدیهی است به کلیه مواردی که از طریق دیگری صورت پذیرد و یا بعد از تاریخ ۹۶/۶/۲۲  انجام پذیرد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

ضمناً با توجه به اینکه امتیازات مربوط به مرحله مصاحبه و ارزیابی تخصصی از سوی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی پذیرنده دانشجو به این سازمان ارسال گردیده، داوطلبان درصورت داشتن هر گونه سوال در این خصوص، لازم است مستقیماً به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی محل مصاحبه مراجعه نمایند.

 دریافت فایل فرم مخصوص پذیرفته شدگان آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۱۳۹۶ «Ph.D» که موفق به ارائه اصل مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس ) و یا دکتری حرفه ای در زمان ثبت نام نمی باشند فرمت PDF

بخش دوم: مربوط به کلیه پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی

 پرونده کلیه پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی سال ۹۶ جهت احراز صلاحیتهای عمومی تحت بررسی است لذا ثبت‌نام و ادامه تحصیل پذیرفته‌شدگان این مرحله منوط به تأیید صلاحیت‌های عمومی ایشان توسط مراجع ذیصلاح خواهد بود.

– پذیرفته‌شدگان لازم است مطابق مفاد مندرج در ذیل و با در دست داشتن مدارک لازم در زمان تعیین شده به محل‌های دانشگاهی مربوطه مراجعه نمایند.

– با توجه به اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، مجوز ثبت‌نام اتباع خارجی مقیم متعاقب انجام تشریفات قانونی و بررسی صلاحیت‌های اقامتی اتباع مزبور و اعلام رسمی آن توسط آن اداره خواهد بود و تا قبل از آن پذیرش این افراد به صورت موقت می‌باشد.

– پذیرفته‌شدگانی که در فرم ثبت‌نام اینترنتی شرکت در آزمون، خود را مشمول ماده واحده مصوب مجلس شورای اسلامی موضوع استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران دانسته‌اند، باید هنگام ثبت‌نام فرم مربوط به تعهدنامه استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران را تکمیل و به واحد یا مرکز دانشگاهی ارائه دهند. بدیهی است چنانچه در هر زمان از ثبت‌نام و یا حین تحصیل، واجد شرایط بودن این قبیل از دانشجویان در استفاده از سهمیه مذکور به اثبات نرسد، دانشگاه از ادامه تحصیل آنان ممانعت به عمل خواهد آورد و در این صورت حق اعتراض نخواهند داشت و به علت سوء استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران پیگرد قانونی آنها برای دانشگاه محفوظ خواهد ماند.

مدارک لازم برای نام ثبت نام :

۱- اصل مدرک تحصیلی دوره کارشناسی ارشد و ریز نمرات با ذکر معدل.

۲- اصل شناسنامه عکس‌دار و دو برگ فتوکپی از تمام صفحات آن.

۳- شش قطعه عکس ۴×۳ تمام‌ رخ که در سال جاری تهیه شده باشد (برای مشمولین ۱۲ قطعه)

۴- اصل و یک برگ فتوکپی کارت ملی.

۵- مدرکی که وضعیت خدمت وظیفه عمومی برادران پذیرفته شده را مشخص نماید. (از جمله فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته یا دکتری عمومی یا لغو معافیت تحصیلی دوره های مذکور که بیش از یکسال از فراغت از تحصیل فرد نگذشته باشد.)

۶- تکمیل و ارائه فرم‌های درخواست ثبت نام و تعهدات مربوط.

۷- چنانچه در هر یک از مراحل پذیرش، ثبت نام و تحصیل مشخص شود که متقاضی فاقد شرایط مندرج در دفترچه راهنما بوده است ضمن لغو پذیرش مطابق ضوابط با وی برخورد خواهد شد.

زمان و محل ثبت‌نام :

پذیرفته ‌شدگان نهایی کلیه رشته ‌ها لازم ‌است‌‌‌ شخصاً در روزهای شنبه ۱۱ و یکشنبه ۱۲ شهریورماه جهت ثبت‌نام به واحدهای مربوطه که آدرس و تلفن آنها در سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به آدرس www.sanjesh.iau.ac.ir درج شده است، مراجعه نمایند. همچنین لازم است پذیرفته‌ شدگان جهت اطلاع از چگونگی ثبت‌نام ورودی‌ های جدید به سایت اینترنتی واحدهای دانشگاهی نیز مراجعه نمایند. (آدرس سایت واحدها و مراکز دانشگاهی در سامانه اینترنتی دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس iau.ac.ir نیز درج گردیده است).

– عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در روز و ساعت مقرر به منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی شده و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد بود.

تبصره : پذیرفته‌شدگان واحدهای علوم و تحقیقات، تهران‌مرکزی، تهران‌جنوب، تهران شمال، الکترونیکی، سنندج، نجف‌آباد، تبریز، کرج، قم، قزوین، بروجرد ، شیراز و اراک جهت اطلاع از چگونگی و زمان ثبت‌نام مقتضی است به آدرس سایت آن واحد‌ها به شرح ذیل مراجعه نمایند.

علوم و تحقیقات به آدرس : www.srbiau.ac.ir

تهران‌مرکزی به آدرس : www.iauctb.ac.ir

تهران‌جنوب به آدرس : www.azad.ac.ir

تهران شمال به آدرس : www.iau-tnb.ac.ir

الکترونیکی به آدرس : www.iauec.ac.ir

نجف‌آباد به آدرس : http://rs.iaun.ac.ir

سنندج به آدرس : www.iausdj.ac.ir

تبریز به آدرس : www.iaut.ac.ir

کرج به آدرس :  www.kiau.ac.ir

قم به آدرس : www.qom-iau.ac.ir

قزوین به آدرس : www.qiau.ac.ir

بروجرد به آدرس : www.aiub.ac.ir

شیراز به آدرس : www.iaushiraz.ac.ir

اراک به آدرس : www.iau-arak.ac.ir

میزان شهریه، هزینه خدمات آموزشی و حق بیمه دانشجویی دوره دکترای تخصصی (Ph.D) سال تحصیلی ۹۷- ۹۶:

۱- شهریه پذیرفته‌شدگان از دو بخش شهریه پایه (ثابت) و متغیر تشکیل شده که به منظور تأمین بخشی از هزینه‌های این دوره در هر نیمسال تحصیلی از دانشجویان دریافت می‌گردد. علاوه بر دو مورد مذکور، دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه باید مبلغ یک میلیون و سیصد و بیست هزار (۱٫۳۲۰٫۰۰۰) ریال بابت هزینه خدمات آموزشی به شماره حساب جاری محل دانشگاهی قبولی واریز نماید.

۲- حق بیمه حوادث مبلغ بیست و هفت هزار و پانصد (۲۷٫۵۰۰) ریال می‌ باشد که هر پذیرفته‌ شده باید آن را به حسابی که دانشگاه مشخص نموده واریز نماید.

۳- پذیرفته شدگان واحدها و مراکز بین المللی و برون مرزی توجه داشته باشند که (مطابق آئین‌نامه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اسلامی) مجوز انتقال، میهمانی و جابجایی تحت هیچ شرایطی به آنها داده نخواهد شد.

در پایان به اطلاع می‌رساند کارنامه نتایج نهایی داوطلبان در رابطه با کدرشته‌های انتخابی در بعدازظهر روز یکشنبه مورخ ۹۶/۶/۵از طریق سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در دسترس قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *