آخرین مهلت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون دکتری ۹۶

آخرین مهلت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون دکتری ۹۶

پیرو اطلاعیه‌های مورخ ۹۶/۰۷/۱۲ و ۹۶/۰۷/۱۷ بدین‌وسیله‌ به ‌اطلاع‌ داوطلبان‌ شرکت کننده در آزمون ورودی‌ دوره دکتری«Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۶ می‌رساند، با توجه به وصول اصلاحات و همچنین اعلام رشته محل‌های جدید، علاوه بر رشته‌های تحصیلی مندرج در اطلاعیه‌های فوق از سوی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی (به شرح جدول ذیل) و به منظور مساعدت برای انتخاب رشته در این مرحله، مقرر گردید به داوطلبان ذیربط اجازه داده شود تا پایان روز سه‌شنبه مورخ ۹۶/۰۷/۲۵ نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

دکتری 97

لذا متقاضیان لازم است براساس مندرجات این اطلاعیه و همچنین اطلاعیه‌های مورخ ۹۶/۰۷/۱۲ و ۹۶/۰۷/۱۷، نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه خود حداکثر تا پایان روز سه‌شنبه مورخ ۹۶/۰۷/۲۵ منحصراً از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان اقدام نمایند.

ضمناً داوطلبانی که قبلاً انتخاب رشته نموده‌اند نیز، در صورت تمایل و با توجه به مندرجات این اطلاعیه، می‌توانند نسبت به اصلاح و ویرایش اولویت‌های انتخابی خود تا تاریخ فوق‌الذکر اقدام نمایند.

 دریافت فایل جداول اطلاعیه سوم تکمیل ظرفیت آزمون ورودی دکتری (Ph.D) سال ۱۳۹۶ فرمت PDF

پیرو اطلاعیه مورخ ۹۶/۰۷/۱۲ این سازمان و با توجه به اعلام تعدادی از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی مبنی بر اخذ مجوز پذیرش در برخی از رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۶بعد از تاریخ مذکور، به ‌اطلاع‌ کلیه داوطلبان‌ واجد شرایط (شرایط در اطلاعیه ۹۶/۰۷/۱۲ درج گردیده) شرکت کننده در آزمون مذکور می‌رساند، در صورت علاقمندی و وجود رشته‌های تحصیلی مربوط به رشته امتحانی آنان در ردیف رشته محل‌های جدید (به شرح ذیل)، می‌توانند باتوجه به مفاد اطلاعیه مورخ ۹۶/۰۷/۱۲ این سازمان و این اطلاعیه نسبت به انتخاب آنها در ردیف رشته‌های انتخابی مرحله تکمیل ظرفیت خود اقدام نمایند.

ضمناً افرادی که قبلاً در مرحله تکمیل ظرفیت انتخاب رشته نموده‌اند، در صورت وجود رشته‌های مربوط به رشته امتحانی آنان، می‌توانند نسبت به ویرایش و اصلاح انتخاب رشته خود اقدام نمایند. 

 دریافت فایل اصلاحیه اول ا تکمیل ظرفیت برخی از کدرشته‌محل‌های تحصیلی جدید در دوره های مختلف آزمون‌ ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» نیمه متمرکز سال‌ ۱۳۹۶ فرمت PDF

  • مهلت انتخاب رشته : زمان شروع انتخاب رشته از روز یک شنبه ۱۶ مهر  ۱۳۹۶ لغایت روز شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ می باشد
  • ویرایش اطلاعات انتخاب رشته : برای ویرایش اطلاعات از بخش مربوطه که معمولا در منوی سمت راست می باشد اقدام نمایید.
  • توجه ویژه : به داوطلبان توصیه می‌شود به تغییرات احتمالی که در قالب اطلاعیه‌ بعد از انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته از طریق سایت این سازمان اطلاع رسانی می‌شود توجه نموده و در این راستا اقدامات لازم را انجام دهند. (ملاک عمل پذیرش دانشجو در آزمون، براساس آخرین تغییراتی است که بصورت اطلاعیه و یا اطلاعیه‌های رسمی از طریق سایت این سازمان و هفته‌نامه پیک سنجش تا پایان مهلت انتخاب رشته منتشر می‌گردد. عدم اطلاع از اطلاعیه‌های اعلام شده هیچ‌گونه حقی برای داوطلبان ایجاد نمی‌کند).
  • توجه ویژه : داوطلبان قبل از اقدام به انتخاب رشته ضرورت دارد به اطلاعیه و یا اطلاعیه های این سازمان درخصوص اصلاحات انجام شده در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دقت لازم را داشته باشند
  • توجه ویژه : در طی مراحل انتخاب رشته از کلیک بر روی دکمه Back مرورگر خود و بازکردن بیش از یک صفحه مرورگر بر روی کامپیوتر خود جدا خودداری نمایید.
  • توجه ویژه : در صورتی که در مراحل انتخاب رشته در سیستم به مشکلی برخورد کردید، پنجره های مرورگر را بسته و از ابتدا مراحل انتخاب رشته را آغاز نمایید.
  • توجه ویژه : انتخاب رشته شما زمانی تکمیل گردیده که در مراحل انتخاب رشته از سیستم  رسید انتخاب رشته که کدی ۱۵ رقمی است دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *