جوایز و تسهیلات برگزیدگان المپیادعلمی دانشجویان علوم پزشکی

جوایز المپیک

دکتر پروین پاسالار شب گذشته ۱۷ مرداد ماه در اختتامیه دهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی در محل دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: المپیاد در ادامه مسیر علمی شما دانشجویان بسیار تعیین‌کننده است.

وی افزود: این المپیاد محلی برای یاد گرفتن کار تیمی و جدید بود و شما می‌توانید این فعالیت‌ها را به دانشگاه‌های خود تسری ببخشید.

پاسالار درباره جوایز و تسهیلات برای برگزیدگان یادآور شد: رتبه‌های برتر، جایزه‌های طلا، نقره و برنز را دریافت می‌کنند و برای اولین‌بار به ۲۰ نفری که موفق به کسب مدال نشده‌اند، دیپلم افتخار داده می‌شود.

مدیر امور نخبگان و دانشجویان استعداد درخشان وزارت بهداشت در رابطه با تسهیلات عمومی برای برگزیدگان گفت: رتبه‌های برتر یک تا سوم در انفرادی و گروهی، از امتیاز استعداد درخشان برای ادامه تحصیل برخوردار می‌شوند و سایر افراد برگزیده از امکان ادامه تحصیل در یک رشته دیگر برخوردار خواهند شد.

وی در خصوص تسهیلات اختصاصی برای برگزیدگان المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی اظهار داشت: چند نفر از دبیران حیطه‌های المپیاد اعلام کرده‌اند که امتیازات اختصاصی برای دانشجویان در نظر می‌گیرند و از پروژه‌های آنها حمایت می‌کنند.

پاسالار از تسهیلات مرکز تحقیقات آموزش پزشکی برای برگزیدگان المپیاد خبر داد و گفت: برای ۱۰ گروه برتر گرنت تحقیقاتی در نظر گرفته شده است.

مدیر امور نخبگان و دانشجویان استعداد درخشان وزارت بهداشت تصریح کرد: گروه اول ۱۰ میلیون تومان، گروه دوم ۸ میلیون تومان، گروه سوم ۶ میلیون تومان و از گروه‌های چهارم به بعد ۳ میلیون تومان گرنت تحقیقاتی با داوری اضافه اعطا می‌شود.

وی همچنین از هماهنگی با معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت برای حمایت و اعطای گرنت دانشجویی به پروژه‌هایی که از سوی آن معاونت داوری می‌شود، خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *