مهلت تکمیل ظرفیت کنکور ۹۷ با اعمال سوابق تحصیلی تا۳۰ مهر

مهلت تکمیل ظرفیت کنکور ۹۷ با اعمال سوابق تحصیلی تا۳۰ مهر

آخرین مهلت شرکت در تکمیل ظرفیت رشته‌های تحصیلی پذیرش صرفاً با اعمال سوابق تحصیلی آزمون سراسری ۹۷ در مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی ۳۰ مهرماه ۹۷ است.

به گزارش خبرنگار مهر، داوطلبان علاقمند به تحصیل در رشته‌های تحصیلی مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی می توانند رشته‌های تحصیلی کنکور ۹۷ که پذیرش در آنها صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی است را انتخاب کنند.

داوطلبانی که در آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ ثبت‌نام کرده و یا نکرده‌اند می توانند با مراجعه به لینک جستجوی عنوان مؤسسه و کدرشته مندرج در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش، مراجعه کنند.

این داوطلبان همچنین می توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی مراجعه کرده و ضمن مشخص کردن رشته و مؤسسه مورد علاقه خود، با به همراه داشتن مدارک اعلام شده تا ۳۰ مهرماه ۹۷ به مؤسسه آموزش عالی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه کنند.

کلیه متقاضیان باید حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۷ دارای مدرک دیپلم کامل متوسطه نظام قدیم (دوره چهارساله) یا پیش‌دانشگاهی و یا کاردانی (فوق دیپلم) بوده باشند.

تمامی داوطلبان باید در زمان ثبت‌نام از طریق مؤسسه مربوط، بابت هزینه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ ۲۲۰ هزار ریال (۲۲ هزار تومان) از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

هر داوطلب منحصراً می‌تواند در یک گروه آزمایشی و یک کدرشته محل متقاضی شود. بدیهی است در صورت ثبت‌نام داوطلب در دو کدرشته و یا در دو مؤسسه، اطلاعات وی از بانک اطلاعات پذیرفته‌شدگان یکی از موسسات بر اساس ضوابط این سازمان حذف خواهد شده و هیچگونه اعتراضی در این خصوص پذیرفته نخواهد شد.

آن دسته از داوطلبانی که قبلاً در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ (مرحله شهریور ماه) قرارگرفته‌اند، چنانچه در این مرحله متقاضی ثبت‌نام و ادامه تحصیل باشند و در یکی از مؤسسات ثبت‌نام کنند، قبولی قبلی آنها در شهریورماه لغو خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *