رییس دبیرخانه هشتمین جشنواره بین‌المللی فارابی گفت: مهلت ثبت اثر در سامانه الکترونیک جشنواره ساعت ۲۴ امشب، ۶ مرداد ماه به پایان می‌رسد.

به گزارش کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایسنا دکتر حسین میرزایی با اشاره به تعداد آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره خاطرنشان کرد: تعداد آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره با توجه به تغییر روش دریافت آثار از مکتوب به الکترونیک بیش از حد انتظار بوده است.

وی افزود: مهلت ثبت آثار با توجه به درخواست‌ها و تماس‌های متعدد با دبیرخانه از روز ۳۱ تیر ماه به مدت یک هفته تمدید شد و در این مدت افرادی که برای ثبت، پرسش یا ابهامی داشتند آثار خود را ثبت کردند.

میرزایی با تاکید بر این که مهلت ثبت نام در سامانه الکترونیکی این دوره از جشنواره تا ساعت ۲۴ امشب، چهارشنبه ۶ مرداد ماه خواهد بود، یادآور شد: این مدت قابل تمدید نیست.

رییس دبیرخانه هشتمین جشنواره بین‌المللی فارابی تصریح کرد: تمامی پژوهشـگران حوزه علـوم انسـانی و اسـلامی در بخش داخلی تنها تا ساعت ۲۴ امشب فرصت دارند آثار خود را شامل گـزارش نهایی پژوهش، پایان‌نامه و کتاب که در چهار سال گذشته (از ابتدای فروردین ۱۳۹۱ تا پایان اسفند ۱۳۹۴) انجام شده است، در سایت این جشنواره ثبت کنند.