20 آذر؛ ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد

اعلام شرایط معافیت دانشجویان دکتری از پرداخت شهریه در دانشگاه آزاد

واشقانی فراهانی افزود: حتی برای دانشجویان دکتری هم پیش‌بینی کردیم که در صورت استفاده از فرصت مطالعاتی تا سقف ۲۰ میلیون ریال، وام کم بهره دریافت کنند و برای ترم‌هایی که از فرصت مطالعاتی استفاده می‌کنند از پرداخت شهریه معاف می‌شوند.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی به انتشار مقاله نیز اشاره کرد و گفت: بالاترین میزان تشویق را برای اعضای هیات علمی و دانشجویان در نظر گرفته‌ایم همچنین برای ثبت اختراع تمام هزینه‌های ثبت اختراع ملی را با حمایتهای خود دانشگاه پوشش می‌دهیم. اگر ثبت اختراع مورد تایید مراجع ذیربط قرار بگیرد صاحبان اختراع می‌توانند تا یک و نیم برابر ارزش یک مقاله ISI جایزه نقدی بگیرند.

وی با بیان اینکه برای ثبت اختراعات بین‌المللی نیز بیشترین سطح حمایت را داریم، ادامه داد: طی تفاهم نامه‌هایی که با کانون ثبت پتنت منعقد کرده‌ایم تمام حمایت کامل از ثبت اختراع بین‌المللی از صفر تا صد را با هزینه‌های دانشگاه انجام می‌دهیم و در صورت ثبت نیز جایزه نقدی ۱۰ میلیون تومانی برای صاحبان اختراع در نظر گرفته‌ایم البته این مسائل مشروط بر این است که ثبت اختراع به اسم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از صاحبان اختراع باشد.