حمایت مالی ویژه از پایان‌نامه‌هایی با موضوع ریزگردها

رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و نوآوران گفت: پایان‌نامه‌های با موضوع ریزگردها و ایده‌های کاربردی مورد حمایت همه جانبه مالی و کاری قرار می‌گیرد.

حمایت مالی ویژه از پایان‌نامه‌هایی با موضوع ریزگردها/ حمایت همه جانبه مالی و تجهیزاتی از ایده‌های کاربردی

نصرت‌الله ضرغام رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و بنیاد علم ایران در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اقدامات ستاد حمایت از پژوهشگران در سال ۹۶ اظهار داشت: بنیاد علم ایران برای سال آینده در نظر دارد تسهیلات خوبی را برای محققان و پژوهشگران در نظر بگیرد و برای طرح‌های کاربردی و مورد نیاز کشور منابع مالی خوبی را تامین کند.
وی بیان کرد: نخبگان دانشگاهی که دارای ایده‌های مختلف و کاربردی هستند می‌توانند با ارائه طرح‌های خود به این مرکز از امکانات و تسهیلات ستاد حمایت از پژوهشگران برخوردار شوند و با ارائه طرح‌های خود از همه نوع امکانات مالی و تجهیزاتی و حتی مکانی برخوردار شوند.
ضرغام عنوان کرد: از پایان‌نامه‌های دکتری و حتی ارشد که قابلیت اجرایی شدن داشته و بسیاری از مشکلات روز جامعه را برطرف می‌کند حمایت خواهد شد و برای این پایان‌نامه‌ها یک ردیف بودجه اعتباری خاصی در نظر گرفته شده است.
وی تاکید کرد: ستاد حمایت از پژوهشگران در نظر دارد در راستای رفع مشکل ریزدگردها در استان‌های جنوبی کشور از موضوعات پایان‌نامه‌ها در این زمینه حمایت ویژه‌ای به عمل آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *