رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی

اصلاحات دفترچه آزمون دکتری دانشگاه آزاد

رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی

دکتر سیدجواد انگجی با توجه به واگذاری فرآیند مصاحبه داوطلبان ورود به مقطع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی به مراکز استان‌ها به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: با حسن اعتماد مجموعه مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی برای اولین بار مصاحبه داوطلبان دکتری در استان برگزار که این امر موجب اعتباربخشی به استان‌ها می‌شود. باید قدر این فرصت را بدانیم و به نحو احسن به وظایف محوله عمل کنیم.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی شرقی افزود: تعداد ۱۱۶۲۴ نفر داوطلب دکتری در استان آذربایجان شرقی در مصاحبه حضوری شرکت خواهند کرد و در ۶۶ عنوان رشته به رقابت خواهند پرداخت.

انگجی از تاریخ ۳ لغایت ۶ مرداد سال جاری به عنوان زمان برگزاری مصاحبه این استان خبر داد و تصریح کرد: ۳۱۵ نفر از اعضای هیأت علمی این استان بر اساس تخصص و گرایش و تجربه شناسایی شده اند و بصورت تیم بندی در فرآیند مصاحبه به مدت ۴ روز شرکت خواهند کرد که امیدواریم به نحو احسن به وظیفه خطیرشان عمل کنند و به دور از هرگونه اعمال سلیقه به قضاوت بپردازند.

انگجی با بیان اینکه ۵۰ درصد ارزش نمره به مصاحبه اختصاص دارد، ادامه داد: ۲۰ نمره طبق سوابق علمی و پژوهشی و ۳۰ نمره بر اساس میزان پاسخ گویی و توانایی افراد در ارائه مطالب و تسلط به زبان خارجی منظور خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی به تشکیل ستاد اجرای فرآیند مصاحبه و انجام برنامه ریزی های لازم اشاره و بیان کرد: محل مصاحبه داوطلبان دانشکده علوم انسانی و مدیریت و اقتصاد واحد تبریز تعیین شده و عوامل اجرایی تمهیدات لازم برای برگزاری منظم جلسات، نظیر صدور احکام، تعیین محل استقرار داوطلبان و احیاناً همراهانشان و … را پیش بینی کرده اند.

رئیس واحد تبریز از داوطلبان خواست اطلاعیه های این استان را که از طریق سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز به نشانی: http://www.iaut.ac.ir و سایت اداره کل روابط عمومی این دانشگاه:http://pr.iaut.ac.ir منتشرخواهد شد پیگیری و مورد توجه قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *