جذب هیات علمی در دانشکده فنی فومن دانشگاه تهران

دانشکده فنی فومن پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران، در نظر دارد به منظور توسعه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی و در راستای سیاست‌های توسعه دانشگاه و برای تکمیل اعضای هیات علمی در رشته‌های مهندسی شیمی، مهندسی نفت، مهندسی صنایع، مهندسی کامپیوتر و مدیریت کسب و کار اقدام به جذب همکاران محترم شاغل با رتبه دانشیاری از دانشگاه‌های مختلف کشور خصوصاً استان‌های همجوار نماید.

متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۴۷۳۳۱۵۱-۰۱۳ تماس حاصل نموده، مدارک تکمیلی خود را به آدرس رایانامه: fouman.edu@ut.ac.ir با موضوع «ارسال مدارک جهت جذب هیأت علمی» ارسال نمایند.

معرفی دانشکده فنی

دانشکده فنی فومن در زمینی به مساحت هفت هکتار و زیربنای ۱۰۰۰۰ مترمربع به همت مهندس سید عباس موسوی ره‌پیما،دانش‌آموخته سال ۱۳۴۱ دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه تهران، در سال ۱۳۸۴ وقف پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران شد.

عملیات ساخت این واحد آموزشی-دانشگاهی در سال ۱۳۸۸ به پایان رسید و در تابستان همان سال به‌صورت رسمی به دانشگاه تهران تحویل داده شد و از مهر ماه سال ۱۳۸۸ با پذیرش ۵۸ دانشجو در دو رشته مهندسی شیمی و مهندسی صنایع، فعالیت آموزشی خود را آغاز نمود.

این دانشکده دارای یک ساختمان اداری-آموزشی با مساحت ۵۵۰۰ متر مربع در دو طبقه می‌باشد که در طبقه اول آن کلاس‌های آموزشی، سالن‌های آمفی‌تئاتر، کتابخانه، واحد آموزش و امور دانشجویی و تعدادی آزمایشگاه قرار دارند و در طبقه فوقانی علاوه بر سایر بخش‌های اداری، قسمت‌های دیگری از جمله اتاق‌های اساتید مدعو، سایر آزمایشگاه‌ها و مرکز کامپیوتر واقع گردیده‌اند.