دانشگاه آزاد به کمک سیل زده ها می رود

دانشگاه آزاد اسلامی به کمک سیل زدگان می رود
دانشگاه آزاد اسلامی یک هیئت برای کمک رسانی به  سیل زده های گلستان فرستاد که این هیئت متشکل از  سرپرستی رئیس مرکز حراست برای بازدید از مناطق سیل زده و بررسی وضعیت امدادرسانی واحدهای دانشگاهی به استان گلستان اعزام شدند.
به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، در پی وقوع سیل ویرانگر در استان‌های گلستان و مازندران و پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر کمک‌های مردمی و ورود دستگاه‌های مختلف به امداد مردم آسیب دیده، علی اکبر ولایتی رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر ضرورت همراهی در امدادرسانی به سیل زدگان، خطاب به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خواستار به کارگیری تمامی امکانات و ظرفیت‌های این دانشگاه به منظور امدادرسانی به مردم مناطق سیل زده شد.
با توجه به اهمیت این موضوع، بلافاصله پس از دستور مقام معظم رهبری و پیام رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنا به دستور ریاست دانشگاه ستاد مدیریت مقابله با بحران سیل در سازمان مرکزی تشکیل و هماهنگی‌های لازم برای کمک به هموطنان سیل زده صورت گرفت.
اولین جلسه این ستاد روز گذشته ۵ فروردین ماه به ریاست قائم مقام رئیس دانشگاه در امور آموزش عالی و ساماندهی پژوهش‌های تحصیلات تکمیلی تشکیل و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های شمالی و جنوبی کشور برای کمک رسانی به هموطنان سیل زده به حالت آماده باش کامل درآمدند.
پس از این جلسه، هیئتی از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به سرپرستی رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی برای بازدید میدانی از مناطق سیل زده و بررسی وضعیت امدادرسانی واحدهای دانشگاهی به سیل زدگان عازم استان گلستان شدند.
بر اساس اقدامات صورت گرفته، دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان روزانه ۳۰۰ پرس غذای گرم و اساتید و کارکنان این واحد روزانه ۲۰۰ بسته غذایی را با مشارکت سپاه پاسداران استان گلستان در بین مردم آسیب دیده آق قلا توزیع می‌کنند. همچنین فضاهای واحدهای دانشگاهی استان و سوله‌های ورزشی آماده خدمت رسانی به مردم آسیب دیده منطقه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *