خاکی‌صدیق معاون آموزشی وزارت علوم شد

به گزارش پل کنکوری و به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در این حکم انتصاب خطاب به دکتر خاکی‌صدیق آمده است:
با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی به موجب این حکم، به سمت «معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» منصوب می‌شوید.
انتظار می‌رود با هماهنگی سایر معاونان ستاد وزارت و بهره‌مندی از نظرات معاونان محترم آموزشی دانشگاه‌ها وظایف محوله را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و اهتمام جدی در اجرای ساماندهی و تعیین مأموریت‌های اصلی مؤسسات و مراکز آموزش عالی، ارتقای کیفی آموزش به‌ویژه در دوره‌های تحصیلات تکمیلی، بازنگری برنامه‌های درسی باهدف روزآمدشدن آن‌ها متناسب با پیشرفت‌های روز و نیازهای جامعه همراه با توجه خاص به توسعه برنامه‌های درسی بین‌رشته‌ای، اهتمام جدی به اجرای برنامه‌های مهارت‌افزایی و اشتغال‌پذیری دانشجویان دوره‌های کارشناسی، متناسب‌سازی ظرفیت پذیرش دانشجو با نیازهای جامعه، توسعه کمی و کیفی ظرفیت پذیرش دانشجوی خارجی، اجرای برنامه بالندگی اعضای هیئت‌علمی و پی‌گیری اجرای روش‌های نوین آموزشی به انجام رسانید.
توفیق جناب‌عالی را در پیشبرد اهداف آموزش عالی و راهبردهای دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.
دکتر علی خاکی‌صدیق متولد سال ۱۳۴۱ در شهر خرم‌آباد و دانش-آموخته کارشناسی از دانشگاه نیوکاسل، انگلستان (۱۹۸۳)، کارشناسی ارشد سیستم‌های کنترل ازیومیست، انگلستان (۱۹۸۵) و دکتری سیستم‌های کنترل از دانشگاه سالفورد، انگلستان (۱۹۸۸) می‌باشد و هم اکنون استاد پایه ۳۶ گروه کنترل دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر، دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی است.
وی به عنوان استاد نمونه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سال ۱۳۷۷ ۱۳۷۸ و اولین استاد برجسته مهندسی در سال ۱۳۹۱ توسط فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد و در چندین نوبت به عنوان پژوهشگر و استاد نمونه آموزشی دانشگاه برگزیده شد.
دکتر خاکی صدیق ریاست دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی را در سال‌های ۱۳۸۲ ۱۳۸۶ و ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۸ در کارنامه کاری خود دارد.
وی ۱۴ عنوان کتاب تخصصی ترجمه و تألیف کرده است، که یکی از آن‌ها در انتشارات معتبر بین‌المللی به چاپ رسیده است و چندین کتاب تألیفی وی به عنوان کتاب‌های سال دانشگاه‌ها و برتر سال معرفی شده‌اند. هم‌چنین ۱۲۰ مقاله چاپ شده در مجلات بین‌المللی، ۲۲ مقاله علمی پژوهشی فارسی داشته و ۱۶۰ مقاله در کنفرانس‌های داخلی و خارجی ارائه نموده است.
سوابق برجسته علمی دکتر خاکی‌صدیق به همراه تجربه موفق در حوزه‌های اجرایی از ویژگی‌های برجسته‌ای است که وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در انتخاب وی به آن توجه خاص داشته‌اند. امید است که این تجربه همراه با قابلیت‌های فردی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی موجود در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و تعامل با همه نهادهای دخیل در حوزه علم و فناوری بتواند در انجام این مسئولیت مهم توفیق یابد.
وزیر علوم همچنین در نامه جداگانه‌ای از زحمات بی‌شائبه دکتر مجتبی شریعتی نیاسر معاون سابق آموزشی در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.
خاکی‌صدیق معاون آموزشی وزارت علوم منصوب شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *