فرصت انتخاب رشته کنکور ۹۸ تا پنجشنبه

حسین توکلی در گفتگو با پل کنکوری  افزود: کلیه داوطلبانی که بر اساس اطلاعات مندرج در کارنامه سراسری مجاز به انتخاب رشته هستند باید پس از مطالعه دفترچه انتخاب رشته، پیوست ها و دستورالعمل انتخاب رشته، کدرشته های مورد نظر خود را بر اساس آن از گروه های آزمایشی مجاز انتخاب کنند.

وی افزود: داوطلبان ابتدا کدرشته های مورد علاقه را به ترتیب ابتدا در فرم پیش نویس ثبت کنند و پس از اطمینان از صحت آن، از ۲۰ مرداد تا ۲۴ مرداد ۹۸ بر اساس دستورالعمل نحوه انتخاب رشته که بر روی سایت سازمان سنجش درج شده است، با وارد کردن کد کاربردی، کد رهگیری، کد کارنامه و یا شماره پیگیری نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: داوطلب پس از تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی کنکور ۹۸ یک شماره ۱۵ رقمی به عنوان رسید دریافت می کند که لازم است آن را نزد خود نگهداری کند.

وی افزود: دفترچه راهنمای انتخاب رشته در کنکور ۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش منتشر شده است. همچنین ویژه نامه انتخاب رشته و سیستم انتخاب رشته مجازی نیز بر روی سایت فعال شده است.

به گزارش مهر، آزمون سراسری سال ۹۸ در روزهای ۱۳ و ۱۴ تیرماه با حضور بیش از یک میلیون داوطلب برگزار شد و پس از انتشار کارنامه در ۱۵ مردادماه بیش از ۸۳۲ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.

 فرصت انتخاب رشته کنکور 98  تا پنجشنبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *