فردا آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی ۹۸

به گزارش پل کنکوری و به نقل از  خبرنگار مهر، با توجه به درخواست های مکرر داوطلبان، برای آخرین بار مهلت انتخاب رشته محل در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی تمدید شد و داوطلبان تنها تا ۸ صبح روز شنبه ۹ شهریور فرصت دارند انتخاب رشته خود را تکمیل کنند.

داوطلبانی که با توجه به کسب نمره حد نصاب لازم، مجاز به انتخاب رشته محل شده اند ولی طی مهلت های مقرر موفق به انتخاب رشته محل نشده و یا نیاز به تغییر و ویرایش انتخاب های خود دارند، می توانند در زمان اعلام شده نسبت به ثبت یا ویرایش انتخاب های خود اقدام کنند.

مرکز سنجش آموزش پزشکی همچنین اعلام کرده است با توجه به تمدید مجدد مهلت انتخاب رشته، نتایج نهایی با تاخیر و در دهه آخر شهریور ماه اعلام خواهد شد.

به هنگام اعلام نتایج نهایی، در رابطه با مرحله تکمیل ظرفیت و امکان انتخاب رشته محل برای داوطلبانی که فاقد حد نصاب نمره زبان (در محدوده صفر تا ۲۵ درصد) بوده اند، حسب مصوبات شورایعالی برنامه ریزی علوم پزشکی، اطلاعات لازم اعلام خواهد شد.

همچنین بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی در خصوص امکان انتخاب رشته ھای مورد پذیرش دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله الاعظم (عج) و ارتش توضیحاتی ارائه شد.

متقاضیان تحصیل در دو دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله الاعظم (عج) و ارتش در آزمون کارشناسی ارشد سال ١٣٩٨ مطلع باشند که با توجه به این که دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله الاعظم (عج) فاقد مصاحبه بوده و فقط گزینش انجام می شود لذا این دانشگاه جھت انتخاب رشته محل فعال است. ھمچنین رشته روانشناسی بالینی نیز برای دانشگاه علوم پزشکی ارتش فعال است.

مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرده است به دلیل برگزاری مصاحبه در دو دانشگاه علوم بھزیستی و توانبخشی و دانشگاه شاھد، امکان انتخاب رشته محل برای این دو دانشگاه وجود ندارد.

فردا آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی ۹۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *