معنی کارت چهار جام تاروت

معنی کارت چهار جام تاروت

معنی کارت چهار جام تاروت  اغلب جام نا می شود به عنوان جام یا قلب نیز شناخته می شود. این نشان دهنده جنبه های عاطفی و روانی زندگی است – فانتزی، تخیل، احساسات، عشق.

خرید کارت تاروت رایدر وایت لنورماند اوراکل در یاسوج

چهار در این کت و شلوار به زمان بی قراری اشاره دارد که ممکن است فرد از زندگی ناراضی باشد و از نظر عاطفی ناراحت باشد. قلب با احساس رکود، اشتیاق برای تغییر، به گزینه های خود فکر می کند … همانطور که باید.

 

کارت اوراکل فروش کارت های تاروت

فروش کارت تاروت رایدر وایت اوراکل لنورمند لمینتی اصل

برای خرید انواع کارت تاروت رایدر وایت درجه یک سریع و ثبت سفارش با شماره ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹-۰۹۹۱۶۸۳۳۳۷۳ تماس بگیرید یا در واتساپ پیام دهید. در صورت حرید به صورت اینترنتی هم کارت ها برای شما ارسال می شود و از طریق شماره های تماس می توانید پیگیری کنید.

خرید کارت تاروت و لنورماند

معنی کارت چهار جام تاروت

معنی معکوس چهار جام

چهار فنجان معکوس نشان می دهد که شما ممکن است دلایل برخی بی میلی را که احساس می کنید برای خود یا دیگران روشن نکنید. بخشی از شما در برابر جریان وقایع مقاومت می کند، اما شما سهم خود را در این امر نمی پذیرید.

ممکن است به‌عنوان نوعی از پا درآوردن یا توقف بی‌انگیزه و منفعل-تهاجمی تظاهر کند. این حالت را به عنوان نشانه ای از نارضایتی عمیق تر بشناسید و از احساسات واقعی خود آگاه شوید. چیزی برای آموختن وجود دارد.

 

معنای کارت تاروت ملکه

 

موقعیت کارت چهار جام

چهار فنجان در این موقعیت از شما می‌خواهد که به روشنی نگاه کنید که چقدر بی‌حوصله یا پریشان شده‌اید. شما ممکن است گرفتار منفی گرایی، ناامیدی یا احساس محدودیت شده باشید. با این حال، دیدن جهان با چنین دریچه‌ای به نفع شما نیست. برخی از نیروهایی که شما را تضعیف می‌کنند و باعث می‌شوند احساس ناتوانی کنید، از بین ببرید. گاهی اوقات شما باید با تعریف اینکه چه چیزی “مخالف” هستید، “برای” را تعریف کنید. تصمیم بگیرید که به اندازه فنجان زمین سنگین نباشید، مانند فنجان آب، آرام و مانند فنجان هوا متلاطم نباشید. بلکه ممکن است اکنون زمان آن باشد که به اندازه جام آتش برانگیخته شوید. این برانگیختگی ممکن است رهایی از شرایطی باشد که ممکن است شما را به اینجا رسانده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *