بهره برداری 100 طرح عمرانی دانشگاه پیام نور در دهه فجر

بهره برداری 100 طرح عمرانی دانشگاه پیام نور در دهه فجر

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی دانشگاه پیام نور، فیصل حسنی افزود: سال گذشته 110 طرح در دانشگاه های پیام نور کشور بهره برداری شد و امید است مابقی طرح های در دست اجرا نیز تا سال 96 بهره برداری شود.
وی ایجاد فضای شادابی و نشاط برای دانشجویان را از اولویت های اصلی دانشگاه پیام نور در سال های آتی عنوان کرد و گفت: در این راستا محوطه سازی، تکمیل فضاهای آموزشی، تکمیل فضا و افزایش رشته های ورزشی در دستور کار این معاونت قرار دارد.
معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور، ساخت کارگاه و آزمایشگاه های ملی در تمامی استان ها با همکاری مسئولان استانی را از اولویت های این دانشگاه برشمرد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: دولت یازدهم برای تجهیز کارگاهی و آزمایشگاهی دانشگاه های پیام نور حدود 180میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته است.
معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه 100طرح عمرانی دهه فجر امسال در دانشگاه های پیام نور کشور به بهره برداری می رسد، گفت: احداث ساختمان های فرهنگی، مساجد، کتابخانه، آزمایشگاه، فناوری اطلاعات (آی تی) و سایت رایانه ای از جمله طرح های عمرانی قابل بهره برداری در دانشگاه های پیام نور است.

 

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *