گسترش همکاری دانشگاه پیام نور و دانشگاه ادیان و مذاهب

به گزارش روز یکشنبه  کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایرنا، علی اصغر رستمی ابوسعیدی در مراسم امضاء تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه پیام نور و دانشگاه ادیان و مذاهب با تاکید بر لزوم ایجاد صلح در جهان گفت: دانشگاه پیام نور نخستین دانشگاه در داخل کشور است که پیشنهاد راه اندازی رشته صلح جهانی در مقطع کارشناسی ارشد را ارائه کرده است.
وی با عنوان اینکه آموزش صلح جهانی یکی از اهداف مهم یونسکو است، تصریح کرد: این رشته برای نخستین بار توسط دانشگاه پیام نور به صورت الکترونیکی و نیمه حضوری ارائه می شود.
وی با اشاره به گسترش خدمات دانشگاه پیام نور در عرصه بین الملل، همکاری مشترک بین این دانشگاه و دانشگاه ادیان و مذاهب را مثبت ارزیابی کرد و گفت: دانشگاه پیام نور با 4 هزار عضو هیات علمی که اکثر آنها دارای مرتبه دانشیاری و استادی هستند، از ظرفیت بالایی برخوردار است و در صورت فراهم شدن زیرساخت ها می تواند گام های موثری در تقویت فعالیت های برون مرزی بردارد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، وی با عنوان اینکه این دانشگاه هم اکنون در 64 کشور خارجی دارای نمایندگی است، گسترش آموزش های مبتنی بر فناوری اطلاعات و الکترونیکی را یکی از برنامه های مهم دانشگاه پیام نور عنوان کرد.
وی افزود: دانشگاه پیام نور دارای پتانسیل مطلوبی در این زمینه است و با تولید محتوای الکترونیکی به زبان های فارسی، انگلیسی، عربی و فرانسه و همچنین تاسیس مرکز آموزش زبان فارسی در خارج از کشور این هدف را دنبال می کند.

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *