برگزاری دوره مشترک دانشگاه پلی‌تکنیک میلان و پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران

برگزاری دوره مشترک دانشگاه پلی‌تکنیک میلان و پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران

برگزاری دوره مشترک دانشگاه پلی‌تکنیک میلان و پردیس بین‌المللی کیش

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه تهران، نشست افتتاحیه این دوره با حضور پروفسور زینگاله، از دانشگاه پلی‌تکنیک میلان ایتالیا، دکتر سعیدآبادی، معاون بین‌الملل پردیس کیش دانشگاه تهران، دکتر خداداده، مدیر گروه طراحی صنعتی، دکتر اژدری، استاد گروه طراحی صنعتی و شرکت بیش از ۵۰ نفر دانشجو از پردیس کیش و دیگر دانشگاه‌های ایران، ۱۳ آذر، در تالار اجتماعات پردیس کیش برگزار شد.

در این نشست، دکتر سعیدآبادی به نقش و اهمیت تعاملات بین فرهنگی و تنوع فرهنگی در توسعه پرداخت. وی گفت: «تعاملات بین فرهنگی به صورت وام‌گیری و تبادلات فرهنگی تجلی می‌یابد و زیبایی جهان وابسته به احترام به تنوع فرهنگی است.

دکتر سعیدآبادی تصریح کرد: «تنوع فرهنگی در عرصه بین‌المللی به معنای فراهم ‌کردن امکان شنیده ‌شدن صداهای مختلف و دیده‌ شدن تصاویر متفاوت در عرصه مشاع جهانی است».

معاون بین‌الملل پردیس کیش، اهمیت برگزاری این دوره مشترک با دانشگاه پلی‌تکنیک میلان را در گفت‌وگوی فرهنگی دانشجویان و استادان در چارچوب همکاری‌های بین‌المللی علمی دانست.

در این نشست هم‌چنین دکتر خداداده، مدیر گروه طراحی صنعتی پردیس کیش، گزارشی از چگونگی برگزاری این دوره ارائه داد و به تلاش‌های صورت‌گرفته در این خصوص اشاره کرد.

دکتر اژدری، استاد ایرانی این دوره مشترک، نیز در افتتاحیه این نشست از دست‌اندرکاران برگزاری این دوره مشترک تشکر و قدردانی نمود.

شایان ذکر است این دوره فشرده مشترک، به دنبال تفاهم‌نامه منعقد شده در خردادماه گذشته، بین پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران و دانشگاه پلی‌تکنیک میلان ایتالیا برگزار می‌شود.

این دوره از ۱۳ آذرماه آغاز شده و تا ۲۶ آذر ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *